ستون اصلیسیاسی

تقابل واقعی امروز میان ذخیره‌های انقلاب با ذخیره‌های ضدانقلاب است

کد خبر : 6025

نماینده مجلس نهم گفت: تقابل واقعی امروز میان ذخیره‌های انقلاب با ذخیره‌های ضدانقلاب است.

به گزارش صبح مشهد به نقل از احرار گیل، حجت‌الاسلام حمید رسایی در همایش مردمی «ذخایر واقعی انقلاب چه کسانی هستند» که به مناسبت اربعین شهادت حاج رجب محمدزاده در مهدیه مشهد برگزار شد، اظهار کرد: تصویر واقعی شهید حاج رجب محمدزاده چهره به‌هم‌ریخته‌ و زخمی آن عزیز نبود، بلکه ایمان و روحیه ایثارگری‌اش بود که ۲۹ سال تمام بر صراط دوستان شهیدش استوار و بر مبانی اعتقادی انقلاب وفادار ماند و نسبت به مشکلات صبر کرد.

وی طی این مطلب که در کانال تلگرامی خود آن را منتشر کرده، افزود: بابا رجب از زیبا صورت و زیبا سیرت‌ترین شهدای تاریخ انقلاب اسلامی بود که به خاطر ۲۹ سال مجاهدت نه‌تنها منتی بر ما نداشت، بلکه بزرگ‌ترین آرزویش تنها دیدار با نایب امام زمان(عج) و ولی فقیه زمانش بود.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: عده‌ای با مال خود در راه خدا جهاد می‌کنند که حسب وعده الهی در قرآن، پروردگار ده‌ها برابر به آن‌ها بازمی‌گرداند، برخی آبرو و عزتشان را در راه خدا می‌دهند که پروردگار عالم عزت و شأن آن‌ها را در دنیا چند برابر می‌کند، اما برخی هم جان و اعضای بدن خود را در راه جهاد فی سبیل‌الله هزینه می کنند که بر اساس بیان قرآن از آنجا که امکان بازگرداندن حیات مجدد در این دنیا ممکن نیست، خداوند آنها را به مقام «بل احیاء عند ربهم یرزقون» می رساند که به چنین افرادی می توان اطلاق ذخیره انقلاب کرد.

وی ادامه داد: با این نگاه حتی آن‌کس که مال و آبرو در راه اسلام و انقلاب داده، ذخیره اسلام و انقلاب نام نمی‌گیرد؛ چراکه سود آن را در این دنیا برده است، حال چگونه است که عده ای که برای خود فیش های حقوقی نجومی صادر کرده اند و به دنبال ویژه خواری بوده اند را ذخیره انقلاب می نامند؟

مدیرمسئول هفته‌نامه ۹ دی با تأکید بر این که ذخیره هر چیزی باید از هم جنس خودش باشد؛ گفت: همان‌طور که یک بازیکن قرمز پوش نمی‌تواند ذخیره تیم آبی باشد، یک مدیر پرادعای قدرت‌طلب و ثروت‌اندوز هم نمی‌تواند ذخیره نهضتی باشد که بر مبنای خدمت به مستضعفین و ایثارگران تشکیل‌ شده است. بنابر این خانواده شهدا ذخیره انقلابند نه شکم سیرها، مستضعفین هزینه بده برای نظام ذخیره انقلابند نه سرمایه دارهای نان به نرخ روز خور، کسانی که اهل دردند ذخیره انقلابند نه مرفهین بی درد.

این نماینده سابق مجلس همچنین با اشاره به اینکه دومین ویژگی ذخیره بودن برای انقلاب این است که ما باعث قوام و افزایش نیروی انقلاب شویم، خطاب به کسانی که فیش های حقوقی نجومی برای خود صادر کرده اند یا از املاک شهرداری با تخفیف پنجاه درصد و با رانت و شرایط ویژه به اطرافیان خود ملک و خانه اختصاص داده اند، گفت: این رفتارها به جای این که سبب تقویت انقلاب شود، بیشتر سبب تقویت ضد انقلاب شده است بنابر این به چنین افرادی باید گفت ذخیره ضدانقلاب نه ذخیره انقلاب.

مدیر مسؤول هفته‌نامه ۹ دی بیان کرد: آقایی که در فرودگاه «جان اف کندی» می‌گوید خزانه من خالی است و هر روز در سیاست خارجی ذلت می‌پذیرد و در پی سازش می‌دود، چگونه می‌تواند ذخیره انقلاب باشد؟ فردی که می‌گوید رئیس‌جمهور آمریکا را مؤدب و باهوش یافتم، در حال قدم زدن در مسیر ذخیره ضد انقلاب است!

وی تأکید کرد: آقایی که می گوید دنیای امروز دنیای گفتمان است نه موشک و مدعی است که اگر کشور بخواهد پیشرفت کند، باید مثل ژاپن و آلمان بودجه دفاعی را صفر کند، علاوه بر این که چنین مواضعی باعث تقویت ضد انقلاب می شود و او را هم باید ذخیره ضد انقلاب نامید، باید به او گفت که اول از بیست حلقه حفاظتی خودش بگذرد و محافظان پرشمار خودش را به خانه بفرستد بعد درباره حذف بودجه نظامی صحبت کند.

رسایی همچنین با اشاره به پذیرش شرایط کارگروه توافق مالی مبارزه با پولشویی و حمایت از تروریسم (FATF) تاکید کرد: دولت با پذیرش شرایط FATF رسماً نهادهایی مثل وزارت دفاع، وزارت اطلاعات، قرارگاه خاتم‌الانبیاء و سپاه قدس را به دلیل قرار داشتن در لیست تحریم‌ها، مورد خودتحریمی قرار داده است.

مدیرمسئول روزنامه ۹دی خاطرنشان کرد: مطابق شرایط پذیرفته‌شده درFATF بانک‌های ما می‌توانند به گروه‌های تکفیری داعشی کمک مالی کنند ولی به قاسم سلیمانی نمی‌توانند! چون حزب‌الله لبنان، انصارالله یمن وحتی سپاه قدس خودمان به‎واسطه لیست سیاهی که آمریکا و آل سعود آن را تنظیم کرده‎اند، در لیست تحریم‌ها هستند، بانک ها ومراکز مالی ما مجاز به پرداخت های مالی به آنها نیستند. اما گروه‌های تکفیری چون در لیست تحریم‌ها نیستند، عربستان سعودی و قطر می‌توانند از داعش حمایت کنند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5 × 5 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن