شهری

مدیر عامل موسسه پشتیبانی سهام خبر داد

بیش از ۱۵ هزار سهامدار گشان در سامانه سجام ثبت نام نکرده اند

کد خبر : 32306

به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی و بین الملل گروه شرکتهای پدیده حمید روح بخش افزود: طی مکاتبات اخیری که با شرکت سپرده گذای مرکزی درخصوص بررسی آخرین وضعیت ۳۲ هزار سهامدار گشان که هنوز سهام به آنها تخصیص نیافته، موارد متعددی شناسایی و اعلام شد.

وی ادامه داد: در وهله اول مشاهده شد که بیش از ۱۵هزار کد معاملاتی تاکنون اقدامی برای سجامی شدن انجام نداده اند و بدینوسیله از این عزیزان درخواست می شود برای تخصیص سهام حتماً فرآیند سجامی شدن را با مراجعه به سایت sejam.ir دراسرع وقت آغاز و تامرحله نهایی اقدامات را به سرانجام رسانند.
مدیرعامل موسسه پشتیبانی سهام با بیان اینکه در طبقه بعدی مشاهده شد که بیش از ۵ هزار کد معاملاتی اقدامات اولیه برای سجامی شدن را انجام داده اند، افزود: این افراد مراحل را تا نهایی شدن فرآیند سجامی طی نکرده اند و در مراحل مختلف متوقف شده و نیاز به پیگیری از سامانه سجام دارد . بدینوسیله از این عزیزان نیز در خواست می شود به سامانه سجام مراجعه کرده و از نوع نقص مطلع شده و برای رفع نقص اقدام کنند.

روح بخش تصریح کرد: دراین لیست در حدود ۱۲ هزار کد معاملاتی مراحل سجامی شدن را به صورت کامل طی کرده اند که طی مکاتبه اخیر، میزان مالکیت هریک به شرکت سپرده گذاری اعلام شد و امیدواریم تا پایان شهریور ماه سهام به کد معاملاتی این سهامداران گرامی تخصیص یابد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 × 5 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن