اخبار مهم

سانحه رانندگی در گناباد هفت نفر را راهی بیمارستان کرد

کد خبر : 50847

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی گناباد گفت: هفت سرنشین خودرو بر اثر تصادف ۲ دستگاه خودروی پراید وانت و پژو ۴۰۵ در این شهرستان مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند.

به گزارش صبح مشهد، محمد حسین اسماعیل زاده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بدنبال وقوع این حادثه که در کیلومتر ۱۳ جاده گناباد به قائن به وقوع پیوست، سه دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: مصدومان حادثه بعد از مراقبتهای نخست درمانی به بیمارستان علامه بهلول گنابادی انتقال یافتند.

اسماعیل‌زاده پیش از این در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفته بود: میزان مرگ و میر ناشی از حوادث ترافیکی در شهرستانهای گناباد و بجستان از شاخص کشوری بالاتر است.

وی اضافه کرد: میزان مرگ و میر ناشی از تصادفات و حوادث ترافیکی در شهرستانهای گناباد و بجستان واقع در جنوب استان خراسان رضوی از ابتدای امسال تاکنون نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۴ درصد افزایش یافته است.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد خاطر نشان کرد: در سال جاری ۳۰ نفر بر اثر سوانح و حوادث ترافیکی در محورهای مواصلاتی و مناطق شهری و روستایی این شهرستان جان خود را از دست داده‌اند.

وی گفت: میزان مرگ و میر ناشی از حوادث ترافیکی در همین مدت در سطح کشور حدود ۱۳ درصد افزایش یافته است ولی در شهرستانهای گناباد و بجستان شاهد افزایش بیش از ۱۴ درصدی این تلفات هستیم.

بیشترین سوانح جاده ای شهرستان‌های گناباد و بجستان در ۳۰ الی ۳۵ کیلومتری ورودی شهرها اتفاق می افتد و بیشترین وقوع تصادف بین ساعات ۷ تا ۱۰ صبح و همچنین ۱۲ تا ۱۴ و ۲۱ تا ۲۳ شبانه‌روز رخ می دهد.

شهرستان‌های گناباد و بجستان با ۱۷ پایگاه اورژانس ۱۱۵ و یک پایگاه اورژانس هوایی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی گناباد قرار دارند، این شهرستانها به ترتیب در فاصله ۲۸۷ و ۲۷۸ کیلومتری جنوب و جنوب غربی مشهد و جنوب استان خراسان رضوی واقع شده اند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه × 4 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن