استانی

بیش از سه و نیم تُن مواد مخدر طی یک سال گذشته در گناباد کشف شد

کد خبر : 49045

فرمانده انتظامی گناباد گفت: سه تن و ۷۷۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر طی یک سال گذشته در این شهرستان کشف و ضبط شد.

به گزارش صبح مشهد، سرهنگ قربانعلی قربانی روز شنبه به مناسبت هفته نیروی انتظامی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با تلاش ماموران انتظامی گناباد ۶۰ میلیارد ریال انواع کالاهای قاچاق در این شهرستان کشف و ضبط شد.

وی ادامه داد: در شرایطی که میزان وقوع سرقتها در یک سال گذشته در گناباد سه درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن افزایش یافت ولی ۸۰ درصد سرقتها در این مدت توسط ماموران انتظامی کشف شد.

فرمانده انتظامی گناباد گفت: از مجموع ۱۴ هزار و ۱۰۸ مورد تماس مردمی که طی یک سال قبل با مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ انجام شد ۱۲  هزار و ۶۲۴ مورد آن عملیاتی و پنج هزار و ۶۰۰ مورد آن منجر به تشکیل پرونده شد.

قربانی مهمترین تقاضاهای مردمی در برقراری تماس با مرکز فوریتهای پلیسی را مربوط به نزاع و جرایم عمومی دانست.

وی ادامه داد: میزان صدور گواهی نامه در همین مدت با ۳۸ درصد افزایش در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از آن به پنج هزار و ۶۲۴ مورد رسید و صدور پلاک خودرو هم ۲۲ درصد افزایش نشان می دهد.

فرمانده انتظامی گناباد گفت: نشر اکاذیب و کلاهبرداری ها از طریق فضای سایبری هم در یک سال گذشته در گناباد ۲۶ درصد رشد پیدا کرد اما بیش از ۹۰ درصد جرایم فضای سایبری در همین مدت کشف شد.

قربانی افزود: تصادفهای منجر به فوت در سطح شهرها و جاده های گناباد طی یک سال گذشته ۲۹ درصد کاهش ولی تصادفهای خسارتی افزایش یافت و این نشان دهنده اهمیت رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی توسط مردم است.

مرکز شهرستان گناباد در فاصله ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه × 3 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن