شهری

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد خبر داد:

ساعت سرویس‌دهی ناوگان اتوبوس‌رانی مشهد برای همیشه تغییر کرد

کد خبر : 49064

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد گفت: ساعت خدمات‌دهی ناوگان اتوبوس‌رانی مشهد از امروز تغییر کرده و تا ساعت ۲۱ ادامه خواهد داشت. با توجه به عدم تغییر ساعت رسمی کشور این آخرین ساعت سرویس‌دهی این ناوگان خواهد بود.

به گزارش صبح مشهد به نقل از ایسنا خراسان رضوی، علی‌اصغر نیشابوری با اشاره به تغییر ساعت سرویس‌دهی ناوگان اتوبوس‌رانی در مشهد اظهار کرد: هر سال با توجه به تغییر ساعت کشور از ابتدای مهر ماه، ساعت سرویس‌دهی ناوگان اتوبوس‌رانی نیز تغییر می‌کرد اما امسال با توجه به همزمان شدن این ایام با دهه آخر صفر این تغییر از امروز ۱۶ مهر ماه اعمال خواهد شد.

وی در خصوص شیوه خدمات ناوگان اتوبوس‌رانی عنوان کرد: پیش‌ از این ساعت سرویس‌دهی ناوگان اتوبوس‌رانی در نیمه اول سال با توجه به جلو کشیدن ساعت رسمی کشور از ساعت ۶ تا ۲۱:۳۰ و در نیمه دوم سال ۶ تا ۲۰:۳۰ بود اما با توجه به مصوبه مجلس برای عدم تغییر ساعت رسمی از سال آینده، از امروز ۱۶ مهر ساعت خدمات‌دهی ناوگان اتوبوس‌رانی از ساعت ۶ تا ۲۱ در نظر گرفته شده و دیگر هیچوقت ساعت خدمات‌رسانی ناوگان اتوبوس‌رسانی تغییر نخواهد کرد. البته سرویس‌دهی تا ساعت ۲۱:۳۰ در مسیرها تداوم خواهد داشت.

مدیر عامل سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری مشهد ادامه داد: همچنین برای خطوط محوری سرویس فوق‌العاده در نظر گرفته شده است.

نیشابوری در پاسخ به این سوال که چرا سرویس‌دهی بعضی از خطوط در سطح شهر ضعیف و با تاخیر صورت می‌گیرد، افزود: تعداد ناوگان‌ در خطوط کاهش پیدا نکرده و سامانه نسبت به قبل در وضعیت مطلوبی قرار گرفته است اما با بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها از ابتدای هفته گذشته تا کنون ترافیک سنگینی در سطح شهر را شاهد بودیم که این موضوع باعث شده اتوبوس اعزام شده در خط طبق زمان‌بندی مشخص به مقصد نرسد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

شانزده − پنج =

دکمه بازگشت به بالا
بستن