اخبار مهم

دستگیری ۴ سارق حرفه ای و کشف اموال مسرقه توسط مرزبانان هنگ سرخس

کد خبر : 56014

فرمانده مرزبانی استان از دستگیری سارقان حرفه ای و کشف اموال سرقتی توسط مرزبانان هنگ سرخس خبر داد .

به گزارش صبح مشهد، سردار “مجید شجاع ” فرمانده مرزبانی استان در تشریح این خبر گفت: در راستای برخورد با جرایمی که به سرمایه های هموطنان بویژه مرزنشینان خسارت وارد می کنند، مرزبانان هنگ سرخس با اشرافیت اطلاعاتی موفق شدند ۴ سارق حرفه ای را دستگیر نمایند.

سردار “شجاع “در ادامه عنوان داشت :در پی اخبار واصله ومبنی بر سرقت احشام و بررسی لازم توسط کارشناسان مربوطه از محل های وقوع سرقت بلافاصله موضوع در دستور کار مرزبانان برای کشف اموال مسروقه قرار گرفت.

سردار شجاع با بیان اینکه مرزبانان موفق شدند اموال مسروقه مرزنشینان را کشف نمایند، تصریح کرد :مرزبانان با انجام اقدامات فنی و رصد اطلاعاتی موفق شدند ۴ سارق سابقه داری حرفه ای که۹۶ راس گوسفند را سرقت نموده بودند را دستگیر و تحویل مراجع قضایی دهند.

فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی در ادامه به اعترافات سارقان اشاره و خاطر نشان کرد : سارقان در بازجویی انجام شده علاوه بر موارد فوق به سرقت چهار راس گاو ، یکدستگاه کامپیوتر بیل مکانیکی و یکدستگاه کامپیوتر اعتراف نموده و نهایتا جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی گردیدند.

سرتیپ دوم مجید شجاع در پایان با قدردانی از تلاش های شبانه روزی مرزبانان گفت : مرزبانان علاوه بر حراست و حفاظت از مرزهای در امور انتظامی و قضایی نیز خدمات شایانی را بویژه در حوزه هنگ مرزی سرخس به هموطنان بویژه مرزنشینان گرانقدر ارائه می نمایند که این اقدام شایسته بخشی از آن می باشد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نوزده − 11 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن