ستون اصلیمشهد 2017پایتخت فرهنگ اسلامی

وفاق مسئولان برای «مشهد۲۰۱۷» افزایش یابد

کد خبر : 7845
 نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: برای افزایش کیفیت برگزاری و تاثیرگذاری رویداد بین المللی «مشهد۲۰۱۷» باید وفاق مسئولان ذی ربط افزایش یابد تا این مسئله به طور کامل وارد مرحله مردمی شود و بتوانیم از این رویداد به خوبی استفاده کنیم.

به گزارش صبح مشهد به نقل از دفتر ارتباطات رسانه ای پایتخت فرهنگ اسلامی،  عارف اظهار کرد: در کمترین زمان می بایست برای تمامی افراد جامعه، به ویژه جوانان، این مبحث به طور کامل تبیین و سپس وارد مرحله عملیاتی شود.
معرفی مشهد به عنوان قطب علمی شیعی و شهر عالم اهل بیت (ع) 
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد:  به مضمون پیامی که از رویداد پایتخت فرهنگ اسلامی باید به مردم منتقل شود، رسانه هایی که منتقل کننده پیام هستند و نخبگانی که برای معرفی این رویداد به مردم انتخاب می شوند، باید به صورت همزمان توجه کرد. محمد رضا عارف نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: در این موضوع همچنین باید به نکاتی مانند معرفی مشهد به عنوان شهر امام رئوف (ع) و شهر رأفت در مقابله با قرائت های خشونت آمیز از اسلام برای جهان، معرفی مشهد به عنوان قطب علمی شیعی و شهر عالم اهل بیت (ع) و دیگر ظرفیت ها و فرصت های این شهر که مورد نیاز دنیای اسلام است توجه کرد.
برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

12 + 5 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن