دانش و فناوری

همزمان با دهه پایانی صفر؛

استقرار ۴ دستگاه کانکس اضطراری فول‌تکنولوژی همراه اول در حرم مطهر رضوی

کد خبر : 54558

مدیر مخابرات منطقه خراسان رضوی گفت: در ایام عزاداری دهه پایانی ماه صفر، مخابرات منطقه با استقرار ۴ دستگاه کانکس اضطراری فول‌تکنولوژی همراه اول در نقاط مختلف حرم مطهر امام رضا(ع) و ۵ سایت جدید همراه اول که نوروز امسال در حرم مطهر راه‌اندازی شده، افزایش ظرفیت قابل ملاحظه‌ای را فراهم کرده است.

به گزارش صبح مشهد به نقل از ایسنا، حسن اروجی در خصوص تمهیدات مخابرات منطقه خراسان رضوی در دهه پایانی صفر اظهار کرد: ما در دو مناسبت دهه پایانی صفر و ایام نوروز، پیک زائر و حضور میلیونی عاشقان حضرت رضا(ع) را در مشهد داریم؛ بنابراین مخابرات منطقه با پیش‌بینی‌های لازم در سه حوزه تلفن ثابت، تلفن سیار و دفاتر خدمات‌رسانی، آمادگی کامل در جهت خدمت‌رسانی به زائران بارگاه منور رضوی را دارد.

وی بیان کرد: علاوه بر دفاتر ارائه خدمتی که در این ایام به صورت شیفتی فعال هستند تا پاسخگوی زائران و مجاوران باشند، تعدادی ایستگاه سیار خدمت‌رسانی نیز وجود دارد که در ورودی‌های شهر مشهد، در ایستگاه‌های زائر و همچنین اطراف حرم مطهر مستقر هستند تا به زائران خدمت‌رسانی کنند.

اروجی گفت: به منظور تکمیل پوشش و افزایش ظرفیت شبکه همراه اول در ایام عزاداری دهه پایانی ماه صفر، مخابرات منطقه با استقرار ۴ دستگاه کانکس اضطراری فول‌تکنولوژی همراه اول در نقاط مختلف حرم مطهر امام رضا(ع) و ۵ سایت جدید همراه اول که نوروز امسال در حرم مطهر راه‌اندازی شده، نسبت به دهه پایانی ماه صفر سال گذشته افزایش ظرفیت قابل ملاحظه‌ای را فراهم کرده است.

مدیر مخابرات منطقه خراسان رضوی افزود: به روزرسانی و بهینه‌سازی کلیه سایت‌های حرم امام رضا(ع) و مسیرهای منتهی به مشهد از جمله مسیرهای پیاده‌روی زائران، تست و تقویت سایت‌های داخل حرم و خیابان‌های منتهی به حرم امام رضا(ع) و حضور تیم‌های فنی به صورت ۲۴ ساعته با تجهیزات کامل زیرساختی از اقدامات دیگر مخابرات منطقه در این ایام است.

وی خاطرنشان کرد: زائران و مجاوران می‌توانند در صورت داشتن هرگونه سوال در رابطه با همراه اول با شماره ۹۹۹۰، تلفن ثابت با شماره ۲۰۲۱، خرابی تلفن ثابت با شماره ۲۰۱۱۷ و اینترنت تلفن ثابت با شماره ۲۰۲۰ تماس حاصل کنند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

19 − 6 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن