شهری

رئیس شورای اسلامی شهر شاندیز خبر داد:

با توافق شهرداری شاندیز و ورثه محترم مرحوم خضرایی معبر ورودی مطهری ۱۳ بازگشایی شد

کد خبر : 52883

“با توافق شهرداری شاندیز و ورثه محترم مرحوم خضرایی معبر ورودی مطهری ۱۳ بازگشایی شد”

به گزارش صبح مشهد به نقل از  روابط عمومی شهرداری شاندیز، غلامرضا جودی ریاست شورای اسلامی شهر شاندیز با اعلام این خبر گفت:طی توافقی که شهرداری با مالکین و ورثه مرحوم خضرایی در مسیر ورودی به منطقه گردشگری گلستان انجام داد مطهری ۱۳ بازگشایی شد.

غلامرضا جودی عنوان داشت:در راستای اجرای توافقنامه سال ۷۴ که بین شهرداری و مجموعه گردشگری گلستان منعقد گردیده بود، بازگشایی معبر یاد شده در تعهد شرکت محترم گلستان قرارداشت که با جلسات و نشست های متعهدد مقرر گردید به منظور کاهش مخاطرات ترافیکی و ضرورت گشایش دسترسی یاد شده با قید فوریت تملک منزل مرحوم خضرایی توسط شهرداری عملیاتی و اجرا شود. ضمن اینکه تعهدات شرکت محترم گلستان در قبال شهرداری با تهاتر ۲٫۵ هکتار از اراضی جنب دریاچه های ذخیره آب شهرداری واقع در ارتفاعات محقق و این زمین به عنوان فضای گردشگری به اراضی شهرداری الحاق گردید.

رییس شورای اسلامی شهر شاندیز افزود:بر اساس توافقی که با ورثه مرحوم خضرایی صورت پذیرفت مقدار ۵۸۰ متر عرصه و ۱۰۸ متر اعیان با رقمی بالغ بر ۵۴ میلیارد ریال تملک شد که تخریب بنای قدیمی و دیواره های آن در حال انجام است.

جودی در ادامه با اشاره به نقش مهم اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان در تملک عرصه ملک افزود: با توجه به اینکه عرصه ملک از موقوفات “شیخ محمد صادق شاندیزی” بوده است لذا در این زمینه اداره اوقاف شهرستان و بصورت خاص و ویژه متولی موقوفه آقای صدوقی همکاری و مساعدت فراوانی را با مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر مبذول داشتند.

وی در پایان از از تلاش همکاران شهرداری در حوزه های مختلف به ویژه واحد حقوقی و املاک و امور مالی و درآمد و شهرسازی برای حصول توافق و تامین منابع قدردانی نمود و اظهار داشت:امیدواریم با بازگشایی این معبر علاوه بر حل معضلات ترافیکی ،فرصتی برای جذب گردشگر در منطقه گلستان فراهم آید.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یک × 1 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن