پایتخت فرهنگ اسلامی

مدیر روابط عمومی فرودگاه مشهد خبر داد

برقراری مجدد پروازهای دمشق از مشهد/ پرواز فوق‌العاده به قطر برای جام‌جهانی

کد خبر : 49386

مدیر روابط عمومی فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد از برقراری مجدد پروازهای سوریه از مشهد طی روز جاری خبر داد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از ایسنا، حسن جعفری در خصوص وضعیت پروازهای سوریه از فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد اظهار کرد: پروازهای سوریه پیش از اربعین راه‌اندازی شده بود، اما پس از آن وقفه‌ای در این پروازها به وجود آمد و مجددا از امروز برقرار شده است.

وی افزود: در حال حاضر شرکت مربوطه به طور رسمی برنامه پروازها را اعلام نکرده است، اما این شرکت به دنبال برقراری هفته‌ای یک تا ۲ پرواز از مشهد به دمشق است. تا زمانی که شرکت هواپیمایی برنامه پروازی اعلام نکند، نمی‌توان روی پروازهای مشهد به دمشق حساب کرد.

احتمال وقفه در پروازهای سوریه وجود دارد

مدیر روابط عمومی فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد گفت: احتمال وقفه مجدد در پروازهای سوریه وجود دارد. سازمان حج و زیارت اعلام کرده که با شرکت هواپیمایی توافق کرده تا به صورت مداوم برنامه پروازی اعلام کند.

جعفری تاکید کرد: وقتی اخبار برقراری پروازها به سمت سوریه اطلاع‌رسانی می‌شود مردم برای سفر به این کشور برنامه‌ریزی می‌کنند. چندی پیش راه‌اندازی مجدد پروازهای سوریه اعلام کردیم که با وقفه همراه شد، به همین دلیل این بار تا زمانی که شرکت هواپیمایی سوریه به صورت رسمی برنامه پروازی ندهد، اعلام رسمی نخواهیم کرد.

وی در خصوص پروازهای فوق‌العاده قطر برای جام جهانی یادآور شد: شرکت هواپیمایی قطر هنوز برنامه پروازی فوق‌العاده اعلام نکرده است. در حال حاضر ۳ روز در هفته به قطر پرواز داریم که مقرر شده برای جام جهانی پرواز فوق‌العاده در نظر گرفته شود.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دوازده − چهار =

دکمه بازگشت به بالا
بستن