زندگی
موضوعات داغ

کادوی روز مادر و روز زن چی بخریم؛ از ارزان‌ترین تا گران‌ترین هدیه‌های خاص و به یادماندنی

کد خبر : 27685

LP

دنبال کادوی مناسب برای روز مادر و روز زن می‌گردید؟ نمی‌دانید برای مادر یا همسر خود چی بخرید؟ ارازنی و گرانی کادو برایتان موضوع مهمی است؟ این مطلب پیشنهادهای ویژه‌‌ای دارد که شما را راهنمایی می‌کند بهترین کادوی ممکن را خربداری کنید.
صبح مشهد– اگر هنوز مردد هستید که به مناسبت روز مادر و روز زن برای مادر و همسرتان چه هدیه‌ای بخرید می‌توانید از میان پیشنهادهایی که در زیر آمده است هدیه‌‌ای را با سلیقه‌تان همخوانی بیشتری دارد انتخاب کنید. این گزینه‌ها در واقع کادوهایی هستند که همیشه طرف مقابل را خوشحال می‌کنند و به یادماندنی می‌شوند. ضمن اینکه در میان آنها هدیه‌های ارزان قیمت و همچنین کادوهای لاکچری گران وجود دارد و دست شما کاملا باز است.

عطر و ادکلن هدیه ای مناسب برای روز مادر


عطر و اودکلن از بهترین هدیه‌های روز مادر و زن
این هدیه معمولا پیشنهاد مناسب و کار راه اندازی برای مناسبت های گوناگون می باشد ، نکته مهم در خرید عطر و اودکلن شخصیت شناسی طرف مقابل و نوع سلیقه و تیپ وی می باشد .اینکه بر مبنای قیمت بخواهید عطر بخرید فقط برای مناسبت های از سر بازکنی خوب است .عطرو اودکلن هم هدیه مادرانه و هم هدیه همسرانه می تواند باشد.

ظروف سفال هدیه ای خاص برای روز مادر هستند

به همسر و مادرتان سفال هدیه بدهید
سفال و کادوهایی از این دست بیشتر به عنوان هدیه ای مادرانه پیشنهاد می شود تا هدیه همسرانه ، هر چند هیچ فرد هنر دوستی نمی تواند از داشتن همچنین کادوئی چشم پوشی کنید ، پیشنهاد ما خرید سفال برای کادو روز مادر می باشد و اگر قصد دارید برای هسمرتان نیز خرید کنید ، برای مناسبت های فرعی خیلی بهتر است که سراغ سفال بروید.

به همسر و مادرتان تابلو کادو بدهید

تابلو یکی از کادوهای ماندگار برای روز زن
ما در فروشگاه اینترنتی مان چندین مدل تابلو برای پیشنهاد کادو روز مادر داریم ، مثلا تابلو کاشی ، تابلو نقره ، تابلو فرش ، تابلو گل برجسته ، تابلو رنگ روغن و تابلو آبرنگ ، همه این موارد برای هدیه بسیار عالی و متفاوت می باشند ، هر چند بیشتر هدیه ای مادرانه هستند تا هدیه ای همسرانه ، ولی هر زنی به دکوراسیون خانه و منزلش بسیار اهمیت می دهد و تابلو های مختلف نیز بخش جدائی ناپذیری از دکوراسیون منزل شما می باشد.

رومیزی کادویی خوب برای روز زن

برای همسر و مادرتان رومیزی و رانر بخرید
یکی دیگر از کادو ها ی مناسب مادرانه روزمیزی و رانر می باشد ، رومیزی ها در طرح ها و مدل های گوناگون متناسب هر نوع سلیقه و دیزاینی طراحی شده است ، فرقی هم نمی کند که دکوراسیون منزل مادر شما مدرن باشد یا سنتی یا حتی طرح های قدیمی یا علاقه مند به تم های مذهبی ، ما همه مدل طرح های رومیزی و رانر مطابق با سلیقه مادر شما پیشنهاد می دهیم.

ظروف مسی هدیه ای مناسب برای روز زن و روز مادر

ظروف مسی هدیه‌ای خوشحال‌کننده برای زنان خانه‌دار
ظروف مسی به غیر از فوایدی که برای سلامت انسان دارد ، برای دکوراسیون و دیزاین منزل نیز بسیار مفید می باشند و به خانه شما گرما می بخشد ، ظروف مسی برای هدیه روز مادر پیشنهاد خوب و ارزشمندی می باشد . برای همسرتان نیز می توانید ظروف مسی کادو بگیرید ، ما در فروشگاه اینترنتی مان تنوع بی نظیری از کالاهای مسی را داریم.

مادر و همسر خود را با هدیه دادن کیف چرمی خوشحال کنید

کیف چرمی کادویی که همسر و مادرتان را شاد می‌کند
کیف های چرمی هدیه ای خاص و منحصر به فرد می باشند ، کالایی مناسب کادو روز زن ، به قدری طرح های کیف ها جذاب می باشد ، که به ضرس قاطع می توانیم بگوئیم کمتر زنی هست که از این کیف ها خوشش نیاید و استقبال نکند ، اگر می خواهید همسرتان را حسابی خوشحال کنید پیشنهاد می کنیم برای روز زن از کیف های چرمی بخرید

طلا و جواهر هدیه ای لاکچری برای همسر و مادر

جواهرات و زیورآلات همیشه جواب می‌دهد
برای معرفی و توجیه این کالا که چقدر برای هدیه مناسب می باشد نیاز به هیچ حرف و توضیح اضافه ای نیست ، هر خانمی چه مادر ، چه همسر ، چه مجرد و چه متاهل و در هر سنی حتما از جواهرات و زیور آلات استقبال خواهد کرد.شک نکنید.فقط در هنگام خرید باید به سن و سال فرد گیرنده دقت نمائید و مطابق با سلیقه و روحیه وی کادو و هدیه تان را بخرید. این کادو بستگی به بدلی و اصل بودن آن قیمت متفاوتی خواهد داشت.

ساعت سیاه قلم برای روز زن هدیه خاصی است

ساعت سیاه قلم یک کادوی خاص برای روز مادر
یکی دیگر از کادوهایی که منحصر به فرد هست و از کادوهای تکراری معمول بازار فاصله زیادی دارد ، ساعت های سیاه قلم می باشند ، این ساعت با توجه به ارزش هنری که دارند برای تیپ های اسپرت و جوان به شدت توصیه می شود . شاید برای هدیه روز مادر زیاد جالب نباشد ، هر چند این مورد هم کاملا سلیقه ای می باشد

مادر و همسر خود را با هدیه دادن رز جاویدان خوشحال کنید

رز جاودان و رز طلا هدیه‌ای مناسب به مناسبت روز زن
رز های طلا و رز جاودان باعمری ۵ ساله جایگزین مناسبی به عنوان گل طبیعی می باشد ، باکس گلی که می خرید حداکثر تا چند روز دوام خواهد داشت ، و پس از مدتی از خاطر همسر یا مادرتان خواهد رفت ، ما پیشنهاد می دهیم اگر دنبال کادوئی هستید که علاوه بر عمر طولانی دارای ارزش معادل خودش نیز باشد ، رزهای طلا و رز جاودان را فراموش نکنید.

برای روز زن باکس گل به همسر و مادر خود تقدیم کنید

باکس گل؛هدیه‌ای همیشه جذاب
برای هر مناسبتی و هر سن و سالی گل و باکس گل پیشنهاد می شود ، البته باکس های گل از نظر حمل و نقل و زیبایی از دسته گل خیلی بهتر و مناسب تر است . همچنین تنوع باکس های گل دارای تنوع بسیار زیادی می باشند . کنار هر کادوئی شما می توانید یک باکس گل نیز اضافه کنید . تعداد گل ها ، نوع گل ها و همین طور کیفیت گل های به کار رفته در قیمت بسیار تاثیر گذار است.

مجسمه هدیه ای مناسب برای روز مادر

مجسمه؛ کادویی که همیشه جلوی چشم است
مجسمه شاید بیشتر کادوئی مادرانه باشد تا کادوئی همسرانه ، مادران عزیز حتی از شنیدن یک جمله خوب نیز از فرزندانشان خوشحال می شوند چه برسد به گرفتن کادو ، سعی کنید به جای هزینه های بی مورد چیزی برایشان بخرید که حتما به کارشان بیاید و مورد سلیقه شان باشد .

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

17 + 14 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن