مشهد 2017هویت مشهدپایتخت فرهنگ اسلامیپایتخت معنوی

نخستین رویداد نوآوری در علوم و معارف اسلامی در مشهد با معرفی تیم های برگزیده به کار خود پایان داد

کد خبر : 15309

نخستین رویداد نوآوری در علوم و معارف اسلامی در مشهد با معرفی تیم های برگزیده به کار خود پایان داد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از شبکه معالم، رویداد نوآوری در علوم و معارف اسلامی برای نخستین بار در کشور با دو محور «کاربردی سازی علوم اسلامی» و «سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی» با حضور حجت الاسلام والمسلمین مسعودی،رئیس دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی به کار خود پایان داد.

از ۳۴ تیم شرکت کننده متشکل از جمعی طلاب و دانشجویان در مرحله ارائه طرح های ارزش آفرین ۹ تیم «مبلغ یاب»، «نمادمشهد»، «بصری سازی اطلاعات»، «حوزه شاپ»، «روحانی بالینی»، «تالار وقف»،«مسیر طلبه»، «حال خوب» و «پشتیبان من» برگزیده شدند.

براساس این گزارش ۹ تیم برگزیده ضمن شرکت در کارگاه های استارت آپ ویکند با موضوعات «شیوه های تیم‌سازی و مدیریت آن»، «بوم کسب و کار ناب»، «اعتبار سنجی» و «ارائه موثر» به مرحله ارزیابی و داوری راه یافتند.

اعضای هیئت داوران نخستین رویداد نوآوری در علوم و معارف اسلامی آقایان محمد قطبی، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی الهی خراسانی، مهدی یک پسر، محمد صمیمی، مصطفی مکارم بودند.

در این برنامه که طی سه روز متوالی از ۱۶ تا ۱۹ اسفندماه برگزار شد، طرح های «پشتیبان من»، «مسیر طلبه» به ترتیب حائز مقام های اول و دوم و طرح های «حوزه شاپ» و «روحانی بالینی» به طور مشترک رتبه سوم را کسب کردند.

گفتنی است، نخستین رویداد نوآوری در علوم و معارف اسلامی از سوی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی و شتابدهنده علوم و معارف اسلامی، افق با مشارکت شتابدهنده فرهنگی، مذهبی و قرآنی شفق، پژوهشکده نوین شهر معنوی ثامن، شتابدهنده کسب و کار فردوسی برگزار شد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

18 − ده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن