اقتصادی

نحوه اطلاع از تور لحظه آخری مشهد

کد خبر : 43846

مشهد شهری دیدنی در شمال شرقی کشور است و جاذبه‌های دیدنی زیادی دارد. حرم مطهر امام هشتم (ع) در این شهر واقع شده و سالانه افراد زیادی از سرتاسر کشور به آن سفر می‌کنند. ما می‌خواهیم ۲ مورد از جاهای دیدنی شهر مشهد را به شما معرفی کنیم تا هنگام سفر به آن با اطلاعاتی کامل، آماده بازدید از این مکان‌ها بشوید.

جاهای دیدنی مشهد

بسیاری از افراد، مشهد را فقط یک شهر مذهبی می‌دانند و اطلاعات کاملی از جاذبه‌های گردشگری آن ندارند، اما این‌طور نیست. ما آمده‌ایم که در این مطلب تعدادی از جاذبه‌های گردشگری مشهد را بررسی خواهیم کرد تا بتوانید سفری زیارتی سیاحتی به این شهر دیدنی داشته باشید. اگر می‌خواهید بلیط مشهد را رزرو کنید، این مطلب می‌تواند به داشتن سفری بهتر، یک راهنمای خوب برایتان باشد.

پارک وکیل‌آباد

این باغ سال ۱۳۴۸ به یکی از بهترین جاهای دیدنی مشهد تبدیل شد و هنوز هم افراد زیادی از آن دیدن می‌کنند. این باغ بزرگ توسط حاج حسین ملک وقف عموم شد و از همان سال تا الآن شهرداری مسئولیت آن را برعهده گرفته و پارک جنگلی وکیل‌آباد را به یکی از زیباترین پارک‌های مشهد تبدیل کرده.

اگر تابستان را برای بازدید از این شهر دیدنی انتخاب می‌کنید، حتما سری به این پارک وسیع هم بزنید. آب‌وهوای پارک وکیل‌آباد در فصل بهار و تابستان بهترین شرایط ممکن را خواهد داشت و می‌توانید از گرما و ترافیک مشهد دور بشوید. از آن‌جایی که این پارک وسعت و امکانات زیادی دارد، افرادی که همراه خانواده به مشهد می‌روند، آن را انتخاب می‌کنند تا بتوانند در این پارک زیبا چند ساعتی را بمانند.

مساحت پارک جنگلی وکیل‌آباد جدود ۷۰ هکتار است و جز یکی از مهمترین مناطق ییلاقی مشهد محسوب می‌شود. آبیاری درختان این باغ وسیع هنوزهم مثل سال‌های گذشته بوده و با قنات‌های اطراف آبیاری می‌شود. یک رودخانه فصلی از وسط پارک وکیل‌آباد عبور می‌کند که جذابیت آن را دوچندان کرده. برای رسیدن به این پارک باید حدود ۸ کیلومتر از غرب مشهد خارج شوید.

یک خیابان با نام وکیل‌آباد از مرکز مشهد شروع می‌شود و با رفتن به این بلوار می‌توانید به‌راحتی به این پارک برسید. این مکان دیدنی درختان سربه‌فلک کشیده زیادی دارد که همه جای پارک را پر کرده‌اند. در فصل بهار و تابستان درخت‌ها سایه‌های وسیعی روی زمین می‌اندازند تا گردشگران بتوانند راحت‌تر استراحت کنند.

سال ۱۳۹۲ پارک وکیل‌آباد بازسازی شد و طی این بازسازی، وضعیت امکانات مختلفی مانند تیر چراغ برق، سنگ‌فرش معابر، ورودی‌های پارک، نیمکت‌ها و…  بهبود یافتند. این پارک زیبا با فاصله کمی از ترقبه قرار گرفته و کمتر کسی را می‌توانید پیدا کنید که از رفتن به این پارک پشیمان باشد. برای این‌که گردشگران اوقات خوشی را در این پارک سپری کنند، یک باغ‌ وحش هم در پارک وکیل‌آباد وجود دارد و می‌توانید همراه خانواده از آن دیدن کنید.

کوه‌سنگی

یکی از زیباترین جاهای دیدنی که بعد از رزرو بلیط مشهد و رسیدن به آن باید از آن دیدن کنید، کوه‌سنگی است. در این پارک دو کوه بزرگ کنارهم وجود دارد که جنس آن‌ها از سنگی خاص بوده و همین موضوع باعث شده که این پارک به کوه‌سنگی معروف شود. این پارک تا سال ۱۳۱۰ بدون تغییر بوده و یکی از مناطق ییلاقی مشهد به‌شمار می‌رفته.

دلایل مختلفی مانند کوه‌های سهل‌الصعود، باغ‌های متعدد، آب‌وهوای منحصربه‌فرد و چشم‌اندازی زیبا، این منطقه را به یکی از اصلی‌ترین مناطق گردشگری در مشهد تبدیل کرد. رفته‌رفته امکانات این پارک افزایش یافت و سال ۱۳۱۸ ساختمانی دو طبقه در آن ساخته شد. مهندسان آلمانی وظیفه ساخت این ساختمان، نرده‌کشی معابر، سنگ‌فرش، روشنایی، گلکاری و ساخت آب‌نما در پارک کوه‌سنگی را برعهده گرفتند. این پارک نسبت به دیگر جاذبه‌های گردشگری مشهد جایگاه و قدمت ویژه‌ای دارد.

رزرو تور لحظه آخری

نمی‌توان زمان مشخصی برای تورهای لحظه آخری بیان کرد. در فاصله‌های زمانی مختلفی این تورها در دسترس قرار می‌گیرند و باید هرروز سایت‌های حوزه گردشگری را رصد کنید. این تورها در زمان‌هایی که میزان تقاضا برای سفر افزایش می‌یابد، بیشتر می‌شود و می‌توانید آن‌ها را رزرو کنید.

تعداد گردشگران تور مشهد در فصل‌های بهار، تابستان و پاییز زیاد خواهد شد و می‌توانید در این فصل‌ها، تورهای لحظه آخری را رزرو کنید. تورهای لحظه آخری چند ساعت قبل از شروع پرواز ارائه می‌شوند و می‌توانید آن‌ها را با قیمت کم رزرو کنید. می‌توانید به سایت علی بابا رفته و در این سایت هرلحظه از وجود تورهای لحظه آخری مطلع شوید.

مقاله مرتبط : فاصله تهران تا مشهد با ماشین شخصی، قطار و هواپیما

زمانی که گزینه رزرو تور لحظه آخری برای یک مقصد را فعال کنید، سیستم‌های هوش مصنوعی شما را در لیست متقاضیان رزرو تور قرار خواهد داد و درصورت ارائه تورهای لحظه آخری، شما را از وجود آن‌ها مطلع می‌کند. همچنین در این سایت می‌توانید، بلیط، تور، هتل، ویلا و اقامتگاه هم رزرو کنید.

ما در این مطلب ۲ مورد از پرطرفدارترین جاهای دیدنی مشهد و وبسایتی برای رزرو تور لحظه آخری مشهد را به شما معرفی کردیم. اگر تجربه بازدید از کوه‌سنگی و پارک وکیل‌آباد یا رزرو بلیط مشهد یا تور لحظه آخری از سایت علی بابا را داشته‌اید، نظراتتان را درباره آن با ما به اشتراک بگذارید.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

9 + ده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن