شهری

در راستای کاهش هزینه ها و حذف حمل تانکری آب صورت گرفت؛ اتصال خط انتقال چاه آب پنجتن ۴۵ به بوستان ارم منطقه ۴

کد خبر : 17902

شهردار منطقه چهار مشهد گفت: به منظور صرفه جویی و کاهش هزینه ها و حذف حمل تانکری آب، خط انتقال آب چاه پنجتن ۴۵ به بوستان ارم متصل گردید.
به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه چهار، غلامرضا غلامی اظهار داشت: توسعه و نگهداری فضای سبز به عنوان عاملی در کاهش آلودگی هوای شهرهای بزرگ و ایجاد روحیه نشاط و شادابی در جامعه، از اهمیت به سزایی برخوردار است.
غلامی با بیان اینکه در بحران کم آبی کنونی، چگونگی آبیاری فضای سبز شهری مورد توجه ویژه مدیران شهری قرار دارد، ادامه داد: طی سال های اخیر با اقدامات گسترده ای برای حذف آبیاری تانکری فضای سبز و بوستان ها و ایجاد سیستم های آبیاری تحت فشار و مکانیزه در محدوده خدماتی شهرداری این منطقه صورت گرفته است.
وی بیان داشت: یکی از اقدامات اخیر که در این راستا در حال اجرا می باشد، اتصال خط انتقال چاه آب پنجتن ۴۵ به بوستان ارم و تامین پایدار آب مورد نیاز حجم وسیعی از فضای سبز بوستان های آرامش، لاله، نرگس، بنفشه و فضای سبز بلوار پنجتن است.
شهردار منطقه چهار مشهد حذف حمل تانکری آب برای انتقال به مخزن های این بوستان ها یکی از اهداف اجرای این پروژه دانست و خاطرنشان کرد: خط انتقال آب چاه پنجتن ۴۵ به طول ۶۰۰ متر و اعتبار یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال در حال انجام است.
غلامی اذعان داشت: علاوه بر این پروژه، اتصال مخزن های آب بوستان سرو، فضای سبز پایانه اتوبوسرانی طبرسی شمالی و فضای سبز دو طرف طبرسی جنوبی به خط انتقال چاه های آب سطح منطقه نیز در حال انجام است.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یک × 5 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن