اسلاید شودانش و فناوریستون اصلی

تداوم برنامه اکران فیلم به همراه نقد رسان ای به منظور نشان دادن لایه های پنهان آن به مردم

کد خبر : 3449

رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی گفت: بسیج رسانه استان قصد دارد که مجموعه فیلم هایی را در موضوعات مختلف اکران و سپس با برگزاری نقد رسانه ای آن فیلم لایحه های پنهان آن را نیز برای مردم بیان کند.

به گزارش خبرنگار صبح مشهد جواد علما در حاشیه مراسم اختتامیه اکران فیلم هنگامه در جمع خبرنگاران اظهارکرد: در تقسیم بندی که در دو دهه اخیر انجام شده رسانه های اعم از کلاسیک، فضای مجازی ، تلویزیون و … در مجموع بیش از سی رسانه هستند که سینما هم یکی از این سی رسانه به حساب می اید.
رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی افزود: باتوجه به تاثیر سینما، بسیج رسانه خراسان رضوی تصمیم به ورود جدی در این زمینه گرفته و نخستین اقدام عملی در این راستا، اجرای فیلم سینمایی هنگامه با موضوع مدافعین حرم است.
وی تصریح کرد: بسیج رسانه خراسان رضوی قصد دارد که برنامه های دیگری را نیز در موضوعات مختلف اکران و سپس با برگزاری نقد رسانه ای آن فیلم لایحه های پنهان آن را نیز برای مردم بیان کند.

علما با بیان اینکه نام این طرح «سینما، رسانه هزار سوم» می باشد، گفت: طی برنامه ریزی های صورت گرفته قرار است این اکران ها به دو صورت، اکران ویژه مسئولین و دیگری برای عموم مردم انجام شود.
رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی در خصوص اقدامات این سازمان در خصوص مدافعین حرم یادآور شد: برای حمایت از مدافعین حرم علاوه بر راه اندازی کمپین مردمی “من هم مدافع حرمم” ، هم اکنون در حال تشکیل کارگروه هایی هستیم که یکی از این برنامه ها، حمایت از خانواده شهیدان رسانه ای مدافع حرم می باشد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

19 − 5 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن