شهری

مجید وحدتی‌پور، سرپرست شهرداری منطقه ۷:

برنامه‌ریزی برای ارائه خدمات مطلوب به زائران نوروزی

کد خبر : 57532

همه ساله با شروع سال نو، شاهد حضور میلیونی زائران رضوی از نقاط مختلف کشورمان در مشهد مقدس هستیم.

به گزارش صبح مشهد، منطقه ۷ به دلیل نزدیکی به بارگاه منور رضوی، جزو مناطقی است که بیشترین زائر را در دل خود جای می‌دهد و خادمی تعداد زیادی از زوار و مسافران نوروزی را عهده‌دار هستیم.

اصلی‌ترین تاکید ما، ارائه خدمات شایسته و در شان، به زائران و مسافران نوروزی بوده و این رویکرد را در حوزه‌های مختلف خدمات‌رسانی با جدیت دنبال می‌کنیم.

برهمین اساس، نشست مشترکی با معاونان منطقه در «بوستان زائرپذیر غدیر» داشتیم تا تمهیدات لازم برای اسکان مطلوب زائران در این بوستان اندیشیده شود.

قطعا تمام تلاش شهرداری منطقه ۷ ارائه بهترین و مطلوب‌ترین سطح خدمات به ویژه در این بوستان بوده و به صورت پیوسته این موضوع را رصد و پیگیری می‌کنیم.

نصب سرویس‌های بهداشتی سیار در سطح بوستان، تجهیز سوله بحران اعم از نصب بخاری‌ها، به‌روزرسانی سیستم اعلان و اطفاء حریق، سازماندهی و مرتب‌سازی شهربازی، فضاسازی شامل رنگ آمیزی، نقاشی دیواری، المان‌ها، اصلاح سازه‌ها و… از جمله اقدامات است.

با توجه به همزمانی با ماه مبارک رمضان، نصب بنر‌های مناسبتی و فضاسازی ویژه نوروز و ماه رمضان و شب‌های قدر و برگزاری مراسمات فرهنگی و ایستگاه‌های جانبی توسط حوزه فرهنگی نیز پیش‌بینی شده است.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نه + سه =

دکمه بازگشت به بالا
بستن