شهری

پیشرفت ۹۰ درصدی اولین پاتوق محله منطقه ثامن

کد خبر : 30797

پاتوق محله باغ حسن خان در فضایی به وسعت ۲۰۰ متر مربع و در مجاورت خانه های تاریخی ناظران و کرمانی با هزینه نزدیک به ۲ میلیارد ریال آماده بهره برداری شده است.

به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ثامن مشهد مقدس سید مصطفی نعمتی شهردار منطقه ثامن با اعلام این خبر اظهار کرد: در بافت‌ پیرامون حرم مطهررضوی ،بعضا فضاهای رها شده‌ای وجود داشت که از نظر بصری و بهره برداری مناسب شان شهروندان منطقه و زائران بارگاه منور رضوی نبود.

وی تصریح کرد: طبق یک برنامه ریزی پس از شناسایی این نقاط تصمیم گرفتیم تا آنها را به عنوان مکان مؤثر و قابل استفاده آماده‌سازی و در اختیار شهروندان و زائران گرامی بارگاه منور امام مهربانی ها قرار دهیم.

وی افزود: ایجاد فضاهای سبز ،زمین های ورزشی روباز و فضای بازی کودکان به صورت موقت و احداث پاتوق محله از جمله تصمیماتی بود که در این خصوص گرفته شد.

نعمتی گفت: احداث پاتوق محله باغ حسن خان در کوچه عسکریه نیز در راستای سیاست توسعه فضاهای عمومی و ایجاد محلی برای مکث،گفتگو و برگزاری برنامه های فرهنگی و مناسبت های اجتماعی، با بهره گیری از الگوهای معماری قدیم بافت در طراحی به منظور ایجاد آرامش و نشاط اجتماعی توام با یک حس نوستالژی،از همین دست اقدامات مناسب سازی فضاهای شهری است که خوشبختانه به مراحل پایانی اجرایی رسیده و به زودی در اختیار زائرین و مجاورین قرار می گیرد.

وی خاطرنشان کرد: پاتوق محله باغ حسن خان در فضایی به وسعت ۲۰۰ متر مربع و در مجاورت دو خانه تاریخی ناظران و کرمانی در کوچه عسکریه قطاع ۴ واقع شده،که با هزینه نزدیک به ۲میلیارد ریال آماده بهره برداری شده است.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 × 4 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن