اخبار مهم

رمزگشایی از ۱۲ فقره موبایل قاپی 

کد خبر : 49434

فرمانده انتظامی مشهد از دستگیری یک موبایل قاپ حرفه ای و کشف ۱۲ فقره سرقت خبر داد. 

به گزارش صبح مشهد، سرهنگ” احمد نگهبان” در تشریح این خبر بیان داشت: در پی گزارش چند فقره موبایل قاپی در محدوده خواجه ربیع به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰، تیمی از ماموران کلانتری خواجه ربیع برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.

وی افزود: در تحقیقات به عمل آمده توسط ماموران کلانتری خواجه ربیع، مشخص شد سرقت ها توسط جوانی موتورسوار با سر و صورت پوشیده صورت گرفته است.

فرمانده انتظامی مشهد تصریح کرد: ماموران دایره تجسس کلانتری خواجه ربیع پس از بررسی اظهارات مالباختگان با استفاده از سرنخ های موجود به فردی سابقه دار مظنون و او را به صورت نامحسوس تحت نظر گرفتند.

سرهنگ نگهبان اظهار داشت: تیم رسیدگی کننده پرونده پس از جمع آوری ادله و مستندات کافی با هماهنگی مقام قضائی متهم را در اقدامی ضربتی در مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی از محل ۴ دستگاه تلفن همراه هوشمند مسروقه را کشف کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم ۲۷ ساله که تبعه خارجی است در بازجوئی های به عمل آمده و در مواجهه با تعدادی از مالباختگان تاکنون به ۱۲ فقره موبایل قاپی در محدوده خیابان مهر مادر، بلوار خواجه ربیع، بلوار طبرسی شمالی و بلوار ایثارگران و فروش گوشی های مسروقه به فردی مالخر در منطقه خواجه ربیع اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی مشهد خاطرنشان کرد: متهم دستگیرشده پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پانزده − دو =

دکمه بازگشت به بالا
بستن