اجتماعیاخبار مهم

دستگیرى سارقان مسلح طلافروشی خیابان امامت مشهد در کمتر از ۲۴ ساعت

کد خبر : 18826

فرمانده انتظامی استان ضمن اشاره به دستگیری ۳ سارق طلافروشی، گفت: این متهمان با سرعت عمل پلیس شناسایی و در ۳ عملیات غافلگیرانه و ضربتی در شهرستان های نیشابور، مشهد و دامغان دستگیر شدند.

به گزارش صبح مشهد، سردار” محمدکاظم تقوی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت نافرجام مسلحانه طلافروشی در خیابان امامت مشهد در تاریخ ۹۷/۰۹/۱۸ و متواری شدن سارقان، شناسایی و دستگیری متهمان به صورت ویژه در دستور کار کاراگاهان پلیس قرار گرفت.
وی افزود: ماموران انتظامی پلیس راه آهن شهرستان نیشابور با اشراف اطلاعاتی و تحقیقات به عمل آمده یکی از این سارقان مسلح را در راه آهن این شهرستان شناسایی و از محل تردد وی مطلع شدند.
سردار تقوی تصریح کرد: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی، متهم را در یک عملیات ضربتی در حالی که قصد فرار داشت دستگیر و در بازرسی از وسایل همراه وی یک قبضه اسلحه کلت کمری به همراه یک عدد پوکه، ۳ هزار دینار و ۲ عدد گوشی نیز کشف کردند.
این مقام ارشد انتظامی با اشاره به انجام ۲ عملیات موفق دیگر توسط کاراگاهان پلیس آگاهی استان، گفـت: در این عملیات ها یگان های عملیاتی پلیس آگاهی با اشراف اطلاعاتی موفق به دستگیری یک نفر از متهمان در مشهد و یک نفر دیگر از متهمان را که قصد فرار از استان داشت در پلیس راه جندق دامغان به همراه یک قبضه کلت کمری و ۴ تیر جنکی دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی در پایان با اشاره به اینکه در تحقیقات فنی به عمل آمده توسط پلیس، متهمان به سرقت مسلحانه نافرجام طلافروشی خیابان امامت مشهد اعتراف کردند، خاطرنشان کرد: تحقیقات در خصوص این پرونده ادامه دارد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

20 − سه =

دکمه بازگشت به بالا
بستن