ورزشی

در نشست خبری تیم بسکتبال آویژه صنعت پارسا مطرح شد؛ دنبال حفظ تیم در لیگ برتر هستیم/ زنگ تفریح نمی شویم!

کد خبر : 18120

مدیر تیم بسکتبال آویژه صنعت پارسا گفت: هر چند برای نخستین بار به لیگ برتر صعود کرده ایم و بازیکنان ما جوان هستند اما زنگ تفریح دیگر تیمها نخواهیم شد و حریف دست و پا بسته ای برای آنها نیستیم.

به گزارش صبح مشهد، جعفر فلاح روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران در مشهد افزود: به جوانان و کادر فنی تیم خود اعتماد داریم زیرا همگی با انگیزه هستند و در همین استان رشد کرده اند و مراحل رشد خود را با پشت سر گذاشتن حریفان قدرتمند طی کرده و به لیگ برتر رسیده اند.
وی با بیان اینکه برای قرارداد بازیکنان تیم آویژه صنعت پارسا کمتر از ۱۰ میلیارد ریال هزینه کرده ایم اظهار داشت: هدف ما در مسابقات لیگ برتر بسکتبال استفاده از توان جوانان بومی استان و معرفی آنها در سطح لیگ برتر و ارائه بازی های جذاب و تماشاگر پسند است.
وی گفت: همه بازیکنان ما از دسته یک هستند و تاکنون ۱۱ بازیکن جذب کرده ایم و می توانیم ۶ بازیکن دیگر هم جذب کنیم و به دنبال این هستیم بازیکنانی که سابقه بازی در لیگ برتر داشته و موثر هستند جذب کنیم.

*حفظ تیم در لیگ برتر
سرمربی تیم بسکتبال آویژه صنعت پارسا هم گفت: هدف ما حفظ تیم در لیگ برتر است اما اگر بازیکنان مورد نظر ما جذب شوند می توانیم جزو مدعیان قرار گرفتن روی سکو هم باشیم.
مجید ولی پور با اشاره به نخستین بازی این تیم در مقابل تیم پتروشیمی افزود: تیم پتروشیمی بندر امام خمینی (ره) جزو تیمهای قدرتمند است و توان آنها بر کسی پوشیده نیست.
وی اظهار داشت: تیم ما تا وارد مسابقات نشود عیار این بازیکنان سنجیده نمی شود تیم پارسا جوان است ممکن است پدیده مسابقات شود یا نتیجه دیگری بدست آید.
تیم بسکتبال آویژه صنعت پارسا با حضور سید ابوالفضل سیدی، احسان دلیر، شهریار قلی زاده، سجاد ابراهیمی، مجید صادقی، امین بهشتی، علیرضا رحماندخت، امیر حسین تاتاری، حسین محمد زاده، علی مداح و حسین رحمتی با سرمربیگری مجید ولی پور و مربی گری محمد قیاسی در لیگ برتر شرکت می کند.
لیگ برتر بسکتبال از سوم آبان امسال آغاز می شود.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

19 − 13 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن