اخبار مهم

تخلفات بنگاه‎‌های معاملات املاک در مشهد از ۳۵ میلیارد ریال گذشت

کد خبر : 54464

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف خراسان رضوی گفت: در پی تشدید نظارتها بر واحدهای صنفی مشاوران معاملات املاک در مشهد از ابتدای سال جاری تاکنون ارزش ریالی پرونده های تخلف تشکیل شده برای آنها به ۳۵ میلیارد و ۶۷۲ میلیون ریال رسیده است.

به گزارش صبح مشهد، محسن صیادی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: از ابتدای سال تا امروز ۲ هزار و ۲۷۵ بازرسی از واحدهای صنفی مشاوران معاملات املاک در مشهد انجام گرفته که ۲۱۴ فرم بازرسی برای تخلفات آنها تنظیم شده است.

وی اظهار کرد: شب گذشته در گشت مشترک اتاق اصناف مشهد، تعزیرات حکومتی و اداره کل صنعت معدن و تجارت استان در محدوده خیابان “طلاب” مشهد سه واحد صنفی مشاور معاملات املاک به دلیل نداشتن پروانه کسب، عدم نصب نرخنامه, عدم درج حق الزحمه در قولنامه و مبایعه نامه، عدم صدور قرارداد رسمی (هولوگرام) با کد رهگیری، دریافت حق الزحمه مازاد و عدم استفاده از نرم افزار تعیین اجاره بها مهر و موم شدند.

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف خراسان رضوی گفت: با احتساب واحدهای مهر و موم مزبور شمار واحدهای مشاوران معاملات املاکی که در مشهد طی سال جاری تاکنون پلمب شده اند به ۸۱۳ مورد رسید.

صیادی افزود: به صورت هفتگی پنج گشت مشترک با محوریت واحدهای صنفی مشاور معاملات املاک در شهر مشهد انجام می شود و مقابله با تخلفات آبه جد ادامه دارد.

حدود ۱۱ هزار واحد صنفی مشاور معاملات املاک در مشهد وجود دارد.

منبع: ایرنا خراسان رضوی

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

14 + 9 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن