اسلاید شوستون اصلیمشهد 2017پایتخت فرهنگ اسلامی

مردم ایران و مشهد فرهنگ و تمدن بسیار غنی دارند

کد خبر : 9211

وزیر اجرایی شهر کامپالا پایتخت جمهوری اوگاندا گفت: از مسوولان جمهوری اسلامی ایران و شهر مشهد به دلیل دعوت از من برای شرکت در این مراسم باشکوه تشکر می‌کنم و خوشحالم که به بهانه مشهد ۲۰۱۷ به مشهد سفر کرده و از این شهر دیدن می‌کنم.


به گزارش صبح مشهد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، بتی کامرا در ضیافتی که به مناسبت حضور مهمانان خارجی رویداد پایتخت فرهنگی جهان اسلام در محل مجتمع کوهسنگی این شهر برگزار شده بود، اظهار داشت: سلام و درود مردم و دولت اوگاندا را به شما می‌رسانم و از مهمان پذیری مردم مشهد در این چند روز سپاسگذارم.
وی تاکید کرد: در اوگاندا مرزی بین ادیان نیست و همه مذاهب بدون مشکل در کنار هم زندگی می‌کنند و موسسه بین‌المذاهب نیز در این کشور وجود دارد تا به امور مذهبی رسیدگی کند.
وزیر اجرایی شهر کامپالا پایتخت جمهوری اوگاندا تصریح کرد: تنها ۱۵ درصد مردم اوگاندا مسلمان هستند و با این وجود مدیریت این موسسه بر عهده یک مفتی مسلمان است و آنچه باعث شده ما با مذاهب مختلف در کنار هم زندگی کنیم فرهنگ مشترک است.
وی تاکید کرد: مردم ایران فرهنگ و تمدن بسیار غنی دارند و امیدوارم بزودی بتوانم به ایران برگردم و بیشتر با این فرهنگ و مردمان ایران آشنا شوم.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

شانزده − 8 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن