اسلاید شوستون اصلیمشهد 2017پایتخت فرهنگ اسلامی

اولویت من مسائل پژوهشی است/ در مشهد ۲۰۱۷ همراه با آموزش و پرورش برنامه هایی ویژه ای را اجرا می کنیم

کد خبر : 3137

سرپرست جدید پردیس بهشتی مشهد گفت: توجه به مسائل آموزشی، فرهنگی و از همه مهمتر اهمیت دادن به امور پژوهشی دانشجویان از مهمترین برنامه های من است.

حسن نصیری جامی درحاشیه مراسم انتصاب خود به عنوان مدیر پردیس شهید بهشتی دانشگاه فرهنگیان در گفتگو با خبرنگار صبح مشهد اظهار کرد: توجه به مسائل آموزشی، فرهنگی و از همه مهمتر اهمیت دادن به امور پژوهشی دانشجویان از مهمترین برنامه های من است.

وی تصریح کرد: دانشجو معلمان افراد جامعه سازی هستند که راهبری جامعه به عهده شان است و در حقیقت دانشگاه فرهنگیان مجموعه ای از سلولهای فرهنگی بنیادین جامعه را تشکیل می دهد.

مدیر پردیس شهید بهشتی با بیان اینکه رسالت مهم دانشگاه فرهنگیان توجه به مسائل آموزشی و فرهنگی است؛ بیان کرد: دانشگاه فرهنگیان به عنوان دانشگاه ماموریت گرا وظیفه تربیت انسان هایی را به عهده دارد که در فعالیت های آتی نظام و جامعه مثمر ثمر و کارامد باشند.

وی برای کاهش فاصله علمی دانشگاه فرهنگیان با دانشگاه های دنیا بیان کرد: دانشگاه فرهنگیان به تنهایی نمی تواند برای کاهش فاصله علمی اقدامی انجام دهد مگر اینکه خود را همراه با جریان فرهنگی و تعلیم و تربیت کشور کند.

مدیر جدید پردیس بهشتی مشهد ادامه داد: سیاست های کلی دانشگاه فرهنیگان همگام با سیاست های کلی برنامه عالی آموزش و پرورش است.

نصیری در خصوص رویداد مشهد ۲۰۱۷ اظهار کرد: در سال ۲۰۱۷ که مشهد پایتخت فرهنگی جهان اسلام است بسیاری از برنامه ها با دو بازوی آموزش و پرورش و دانشگاه فرهنگیان در این فضا و همسو با برنامه های اداره کل محقق خواهد شد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

11 + 18 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن