اسلاید شوپایتخت فرهنگ اسلامی

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش:

شهید افچنگی پاسدار حریم ولایت و انقلاب اسلامی بود

کد خبر : 60001

حجت الاسلام بهمن گفت: شهید افچنگی پاسدار حریم ولایت و الگویی بی‌ بدیل برای نسل جوان در دفاع از آرمان‌ های انقلاب بود.

به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع)، حجت الاسلام والمسلمین محمد بهمن رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش در آستانه سالگرد شهادت روحانی محمد افچنگی، ضمن دیدار با خانواده این شهید بزرگوار، با بیان اینکه یادآوری رشادت‌ها و ایثارگری‌ های شهید افچنگی ما را به سوی ارزش‌ های اصیل انسانی و الهی فرا می‌خواند، اظهار کرد: شهید افچنگی، روحانی شجاع و فداکاری بود که با نثار جان خود، حریم ولایت و انقلاب اسلامی را استوار تر ساخت

وی افزود: شهدا با الهام از آموزه‌ های دینی و انقلابی، در برابر دشمنان قسم خورده نظام ایستادگی کرده‌اند و با خون پاک خود، درخت تنومند انقلاب را آبیاری نمودند.

حجت الاسلام والمسلمین بهمن با تاکید بر اینکه شهدا مایه افتخار و عزت ملت ایران هستند، تصریح کرد: شهدا با نثار جان خود و از خود گذشتگی، امنیت و آرامش را برای ما به ارمغان آوردند و ما وظیفه داریم که یاد و خاطره آنها را همیشه زنده نگه داریم.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش با اشاره به اینکه شهید افچنگی با اخلاص و ایثار، نام خود را در تاریخ این مرز و بوم جاودانه کرد و الگوی ماندگار برای نسل‌ های آینده شد، خاطرنشان کرد: رشادت‌ های شهید روحانی افچنگی، نشان از عشق و تعهد عمیق آن شهید بزرگوار به وطن و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارد.

حجت الاسلام والمسلمین محمد عدیده رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق در ادامه به بیان ویژگی‌ های شهید افچنگی پرداخت و گفت: شهید محمد افچنگی نماد شجاعت، عشق به وطن و وفاداری بود که یاد و نام این شهید عزیز همواره در دل ملت ایران زنده خواهد ماند و الهام بخش حرکت‌های بزرگ و ماندگار خواهد بود.

وی افزود: امروز وظیفه ما است که راه شهدا را ادامه دهیم و با پاسداری از ارزش‌ های انقلاب اسلامی، به آرمان‌های بلند آنان جامعه عمل بپوشانیم.

در ادامه این مراسم با اهدای نوع تقدیر، هدایا و شاخه گل از خانواده معزز شهید محمد افچنگی تجلیل به عمل آمد.

در پایان خانواده محترم شهید روحانی افچنگی ضمن تقدیر از برگزارکنندگان این مراسم، بر ادامه راه شهدا و حفظ ارزش‌ های انقلاب اسلامی تاکید کردند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 × 2 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن