شهری

بازدید رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش از موکب‌ های پدافند در مشهد

کد خبر : 59993

حجت الاسلام والمسلمین محمد بهمن از موکب‌ های منطقه پدافند هوایی شمال شرق در ورودی شهر مشهد بازدید کرد. 

به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع)، حجت الاسلام والمسلمین محمد بهمن رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش با حضور در مواکب منطقه پدافند هوایی شمال شرق در حاشیه ورودی شهر مشهد، از آمادگی کامل کارکنان این موکب‌ها برای ارائه خدمات مطلوب به زوار حضرت علی بن موسی الرضا (ع) بازدید و اطمینان حاصل کرد.

حجت الاسلام والمسلمین بهمن در این بازدید که به منظور بررسی روند آماده‌ سازی موکب‌ ها برای ایام زیارتی انجام شد، ضمن قدردانی از تلاش‌ های شبانه‌ روزی کارکنان موکب‌ها، بر لزوم ارائه خدمات با کیفیت و حفظ نظم و امنیت در این اماکن تاکید کرد.

وی افزود: موکب‌ های پدافندی نقش بسزایی در ارائه خدمات مطلوب به زوار امام رضا (ع) دارند و با توجه به افزایش چشمگیر زائران، اهمیت این موکب‌ ها دوچندان شده است.

وی تصریح کرد: خوشبختانه با تلاش‌ های صورت گرفته، تمامی امکانات لازم برای پذیرایی از زوار محیا شده است و زائران می توانند از خدمات ارائه شده از این مواکب بهره مند شوند.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش خاطرنشان کرد: در این موکب‌ها علاوه بر تامین نیازهای اساسی زوار مانند غذا و اسکان، خدمات بهداشتی و درمانی نیز ارائه می‌شود و همچنین، برنامه‌ های فرهنگی متنوعی برای زوار در نظر گرفته شده است.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نوزده − هجده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن