شهری

مهندس عبدالله زاده در مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ عنوان کرد:

پروژه های بازپیرایی و بهسازی معابر در اولویت شهرداری منطقه یک مشهد

کد خبر : 59804

مشاور شهردار و مدیر منطقه یک شهرداری مشهد مقدس گفت : با افرایش ۵ برابری رشد اعتبارات عمرانی منطقه ، امسال بازپیرایی و به روز رسانی معابر سطح منطقه یک در اولویت اجرا قرار دارد .

به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک مشهد ، حسین عبدالله زاده که برای پاسخگویی مستقیم به شهروندان در مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری مشهد حضور یافته بود ، اظهار داشت : عمده تماس های مردمی و مطالبات شهروندان دغدغه مند منطقه یک پیرامون مباحثی همچون پیاده رو سازی و آسفالت معابر بود که خوشبختانه در سال جاری اجرای طرح نهضت آسفالت به عنوان یکی از اصلی ترین و اساسی ترین پروژه های شهر تعریف شده است.

وی افزود : در سطح شهرداری منطقه یک نیز امسال آسفالت بالغ بر ۳۰۰ هزار متر مربع از معابر برنامه ریزی شده است که بر اساس اولویت بندی تا پایان سال در حال انجام می باشد.

وی ادامه داد : شهرداری منطقه یک مشهد با ده محله به عنوان یکی از قدیمی ترین مناطق شهر مطرح می باشد که این قدمت سبب فرسایش برخی از زیرساخت ها،معابر و مستحدثات شهری است و ازین رو بیشترین میزان اعتبارات ما در بخش بازپیرایی و به روز رسانی و بهسازی معابر برنامه ریزی گردیده است .

وی تصریح کرد : با پیگیری های انجام شده و نظر مساعد مجموعه مدیریت شهری، امسال نسبت به سال گذشته در حدود ۵ برابر رشد اعتبارات عمرانی را در منطقه یک شاهد هستیم و در حال حاضر بخشی از این اعتبارات باز شده و در مرحله انعقاد قرار داد با پیمانکاران مربوطه برای اجرای پروژه های مدنظر هستیم.

مشاور شهردار مشهد ادامه داد: در سال جاری بهسازی پیاده روهای معابری همچون خیابان راهنمایی ، شهید دستغیب ، خیابان صاحب الزمان«عج»، شهید مطهری جنوبی و … و همچنین بازپیرایی بوستان های محلی جامی،مینا و قائم را در سطح منطقه در دستور کار داریم.

شهردار منطقه یک در بخش دیگر سخنانش از مرمت و بهسازی فرهنگسرای انتظار نیز خبر داد و گفت : این فرهنگسرا به عنوان تنها مرکز فرهنگی منطقه یک فعال است و با توجه به لزوم افزایش فضای سرانه فرهنگی در منطقه ،ساختمان این فرهنگسرا در برنامه توسعه قرار گرفته، که اجرای آن نیز در مرحله آماده کردن اسناد و تخصیص اعتبار و انجام مناقصه می باشد و به زودی گلنگ زنی فرهنگسرایی استاندارد و شایسته شهروندان منطقه انجام خواهد شد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

13 − 10 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن