اسلاید شوشهری

شهردار منطقه یک اقدامات انجام شده در حوزه فضای سبز را تشریح کرد؛   

از کاشت بیش از ۲ هزار مترمربع چمن تا پروژه جداساز آب شرب از آب خام

کد خبر : 59212

مشاور شهردار و مدیر منطقه یک شهرداری مشهد مقدس اقدامات اداره فضای سبز این منطقه در سه ماهه نخست سال را تشریح کرد.  

به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک مشهد مقدس، حسین عبداله‌زاده در تشریح اقدامات اداره فضای سبز گفت: در سه ماه نخست سال جاری بیش از ۲ هزار مترمربع چمن در سطح منطقه یک کاشته شده است.

وی افزود: ۷۶۸ اصله درخت و ۵۲۸ درختچه نیز در این مدت در فضای سبز منطقه یک کاشته شده‌اند.

به گفته‌ی وی بیش از ۳۰ هزار بوته گل دایمی و ۲۰ هزار بوته پرچین نیز در این مدت در سطح منطقه کاشته شده و گل‌های فصلی نیز در فضایی بالغ بر ۷ هزار مترمربع در سطح منطقه خودنمایی می‌کنند .

شهردار منطقه یک مشهد در بخش دیگری از سخنانش از اجرای پروژه‌های عمرانی نیز خبر داد و گفت: بازپیرایی بیش از ۴۷ هزار مترمربع فضای سبز بوستان قائم ۲۹ و پروژه جداسازی آب شرب از آب خام در معبر سواره از خیام جنوبی تا بلوار کلاهدوز و بوستان علوی و اتصال به مخزن احمدآباد از جمله برخی از پروژه های در حال اجرا در این حوزه می باشد .

وی همچنین گفت: جداسازی آب شرب از آب خام در معبر سواره و تجهیز ایستگاه پمپاژ از پارک ملت تا خیام نیز در مساحتی بالغ بر ۳ هزار و ۸۰۰ متر طول در حال انجام می‌باشد.

به گفته‌ی وی احداث ایستگاه ۵۰۰ متر مکعبی بوستان علوی و اتصال به شبکه‌های آبیاری مکانیکی نیز دیگر پروژه عمرانی در حال اجرای شهرداری منطقه یک می‌باشد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نوزده − 2 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن