اسلاید شواقتصادی

استقبال مدیران ارشد اقتصادی خراسان‌رضوی از فرصت‌های سرمایه‌گذاری شرکت فرودگاه‌ها

کد خبر : 59173

مدیرکل فرودگاه‌های استان خراسان‌رضوی از استقبال مدیران ارشد اقتصادی این استان از مشوق‌ها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری شرکت فرودگاه‌ها خبر داد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل فرودگاه‌های استان خراسان‌رضوی، محمود امانی‌بنی با اشاره به نشست مشترک اتاق بازرگانی،‌ صنایع، معادن و کشاورزی خراسان‌رضوی با کارشناسان معاونت اقتصادی و بازرگانی فرودگاه‌های استان اظهار داشت: در راستای اقدامات انجام شده به‌منظور برگزاری رویداد بین‌المللی معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و جلب مشارکت‌های عمومی در فرودگاه‌های ایران؛ نشستی به میزبانی مشترک روسای کمیسیون‌های تخصصی گردشگری و صنایع‌دستی، سرمایه‌گذاری و تامین مالی، حمل و نقل، ترانزیت و امور مرزی، با حضور کارشناسان معاونت اقتصادی و بازرگانی اداره‌کل فررودگاه‌های استان خراسان‌رضوی برگزار شد.

مدیرکل فرودگاه‌های استان خراسان‌رضوی افزود: در این جلسه کارشناسان حوزه معاونت اقتصادی و بازرگانی فرودگاه‌های استان به معرفی بسته‌های سرمایه‌گذاری و همچنین مشوق‌های جدید شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران به‌منظور انجام سرمایه‌گذاری موفق در فرودگاه‌های کشور پرداختند.

امانی‌بنی خاطرنشان کرد: در این جلسه شاهد بودیم که این بسته‌ها و مشوق‌های جدید شرکت فرودگاه‌ها در راستای مشارکت در طرح‌های سرمایه‌گذاری مورد تایید و استقبال مدیران ارشد اقتصادی استان و نیز جمعی از مسئولان انجمن‌های صنفی تخصصی حوزه گردشگری قرار گرفت.

گفتنی است؛ «رویداد بین‌المللی ارائه فرصت‌های سرمایه‌گذاری و جلب مشارکت‌ عمومی در فرودگاه‌های ایران» با حضور سرمایه‌گذاران بخش خصوصی، مدیران وزارت راه‌وشهرسازی، مدیران و مسئولان شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، کارشناسان و متخصصان فرودگاهی کشور برگزار می‌‌شود.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هفده + 5 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن