اخبار مهم

دستگیری ۷ قاچاقچی مواد مخدر توسط مرزبانان هنگ مرزی تایباد

کد خبر : 59067

فرمانده هنگ مرزی تایباد از دستگیری ۷ قاچاقچی مواد مخدر توسط مرزبانان هنگ تایباد خبر داد .

به گزارش صبح مشهد به نقل از خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی فرماندهی مرزبانی استان خراسان رضوی ، سرهنگ ” محمد محمودی” فرمانده هنگ مرزی تایباد در تشریح این خبر گفت: در راستای برخورد با ورود مواد مخدر به داخل کشور ، مرزبانان هنگ تایباد با رصد اطلاعاتی و اشرافیت لازم در مرزهای استان موفق به کشف مقادیری مواد مخدر گردیدند .

سرهنگ ” محمودی” در تشریح این خبر گفت: مرزبانان هنگ تایباد در ایست و بازرسی ۱۷ شهریور موفق شدند در حین کنترل مسافرین ورودی به کشور از ۷ قاچاقچی مواد مخدر بیش از ۵ کیلوگرم مواد مخدر را که در معده و کفش های خود جاساز نموده بودند را کشف نمایند .

وی در ادامه افزود: مرزبانان هنگ تایباد در حالی ۵ تبعه کشور افغانستان را که بصورت غیرقانونی قصد داشتند مواد مخدر را وارد کشور نمایند دستگیر و در بازرسی از آنها ۳۰۶ بسته آب بندی شده به وزن ۴ کیلو و ۳۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک و هروئین پودری را که در معده جاساز نموده بودند را کشف نمایند.

سرهنگ ” محمودی” در ادامه تصریح کرد: مرزبانان هنگ در عملیاتی دیگر ۲ قاچاقچی مواد مخدر را که قریب به یک کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و حشیش را داشتند و بطرز ماهرانه ای در کف کفش های خود جاساز نموده بودند را دستگیر نمودند.

فرمانده هنگ مرزی تایباد در پایان با قدردانی از ایثارگریها و مجاهدت های مرزبانان گفت: مرزبانان قاچاقچیان را دستگیر و تحویل مراجع قضایی دادند

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 × 5 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن