اسلاید شوپایتخت فرهنگ اسلامی

برگزاری مراسم شهادت امام محمدباقر (ع) در منطقه پدافند هوایی شمال شرق

کد خبر : 58968

مراسم شهادت امام محمدباقر (ع) با حضور کارکنان و خانواده‌ها همراه با قرائت دعای کمیل در مسجد حضرت ولیعصر (ع) شهرک سازمانی این منطقه برگزار شد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع)، حجت الاسلام والمسلمین محمد عدیده رئیس عقیدتی سیاسی این منطقه با بیان اینکه امام محمدباقر (ع)، الگوی والایی برای پیروان مذهب تشیع محسوب می‌شود، اظهار کرد: ایشان که به لقب باقرالعلوم ملقب بودند، در زمینه علم و دانش، زهد و تقوا سرآمد یاران و خاندان پیامبر (ص) بودند.

وی افزود: نقش آفرینی این امام بزرگوار در ترویج معارف و مفاهیم دین اسلام، به ویژه در دورانی که شیعیان تحت محدودیت‌ های فراوانی قرار داشتند، بر کسی پوشیده نیست.

وی با اشاره به تاسیس مکتب علمی امام محمدباقر (ع)، تصریح کرد: ایشان شاگردان و عالمان برجسته‌ ای را تربیت کردند که در حفظ و نشر آموزه‌های اسلام نقش بسزایی ایفا کردند.

حجت الاسلام والمسلمین عدیده با تاکید بر الگو برداری از فضائل و ویژگی‌ های امام محمدباقر (ع)، بیان کرد: شیعیان با الگو قرار دادن آموزه‌ های امام محمد باقر (ع)، تلاش می‌کنند تا با عمل به رهنمود های ایشان، به کمال و سعادت حقیقی دست یابند.

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق کشور خاطرنشان کرد: در ماه ذی الحجه روز عرفه، عید قربان، عید غدیر، روز مباهله، روز نزول آیات تطهیر و ولایت را داریم که باید تلاش کنیم نهایت استفاده را از این ماه ببریم.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دو × 4 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن