پایتخت فرهنگ اسلامی

برگزاری نمایشگاه «مدافعان حریم آل الله» در کتابخانه‌های وابسته رضوی

کد خبر : 54087

همزمان با سالروز شهادت شهید محسن حججی و روز بزرگداشت شهدای مدافع حرم کتابخانه‌های وابسته به آستان قدس رضوی با برگزاری نمایشگاه یاد این اسطوره‌های شجاعت و حافظان وطن را گرامی داشتند. 

به گزارش صبح مشهد به نقل از گنجینه رضوی، این نمایشگاه‌ها با الصاق تصاویر شهدا، معرفی کتاب برای مخاطبان به صورت حضوری و در فضای مجازی و همچنین معرفی کتاب‌های صوتی پیرامون شهدا همراه بوده است.

خداحافظ دنیا، یادت باشد، یک روز بعد از حیرانی، سرنوشت خونین، عاشقان ایستاده می‌میرند، فاطمیون، دلتنگ نباش، مجموعه فرهنگ جبهه، دانشگاه و فرهنگ ایثار و شهادت، مجموعه قصه فرماندهان، مجموعه چلچراغ، از چیزی نمی‌ترسیدم، تو شهید نمی‌شوی، اسم تو مصطفاست، یک روز بعد از حیرانی، فدائیان ولایت،  هزار و دوازدهمین نفر‫: ۲۰۰ خاطره از سردار سپهبد شهید حاج‌ قاسم سلیمانی، ‎یادت باشد، لبخند مصطفی، شهید حججی اسوه ایثار و شهادت ، و  ….. برخی از کتاب‌هایی است که در نمایشگاه‌های برگزار شده در معرض بازدید عموم قرار گرفته است.

همچنین کتابخانه آیت‌الله حاج شیخ مجتبی قزوینی (ره) برای اعضای روشندل خود نیز در بخش نرم‌افزاری و کتاب‌های صوتی آثاری چون رفیق خوشبخت ما، سرباز مادر زاد، قصه دلبری، سربلند، یادت باشد نقطه پرواز را به نمایش گذاشته است.

نمایشگاه‌های برگزار شده از  آثار مکتوب نویسندگان عرصه دفاع مقدس که با محوریت شناخت مراجعه‌کنندگان با شهدای والامقام و همچنین آشنایی با سیره و زندگانی این بزرگواران ایجاد شده است تا یک هفته پس از افتتاح نمایشگاه دایر خواهد بود.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هشت + 3 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن