مدیرعامل سازمان میادین میوه و ترهبار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد از نصب ۲۰ سازه متحرک برای تبلیغات نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر در معابر مشهد خبر داد.
به گزارش روابط عمومی سازمان میادین میوه و ترهبار و ساماندهی مشاغل شهری، احمد محبی، مدیرعامل سازمان در باره تمهیدات شهرداری مشهد برای تبلیغات محیطی نامزدهای انتخاباتی بیان کرد: در حال حاضر ظرفیت سازههای تبلیغاتی سازمان میادین به منظور تبلیغات نامزدهای ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر در اختیاز سازمان فرهنگی است.
وی افزود: همچنین سازههای تبلیغاتی روی پلهای عابر پیاده، بیلبوردها و تلویزیونهای شهری در اختیار بخش خصوصی است و از آن برای تبلیغات نامزدها استفاده نمیشود و برای آن برنامهای نداریم.
مدیرعامل سازمان میادین میوه و ترهبار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد تصریح کرد: از این سازهها شامل بیلبوردها، تلویزیونهای شهری و پلهای عابر پیاده برای حضور پرشور مردم در انتخابات استفاده میشود.
محبی از ایجاد سازه متحرک برای تبلیغات انتخابات خبر داد و گفت: در این راستا ۲۰ سازه متحرک در اختیار سازمان فرهنگی شهرداری قرار گرفته است تا در معابر شهر نصب شود.
وی خاطرنشان کرد: این سازههای تبلغاتی در معابر مختلف مشهد نصب شدهاند که ستادهای انتخاباتی میتوانند به صورت رایگان از آن استفاده کنند.