اسلاید شویادداشت روز

مرداب اسرائیل

کد خبر : 58055

دستگاه محاسباتی دشمن بهم ریخته است جنگ مستقیم با ایران نتایج نابود کننده ای برای رژیم جعلی اسرائیل در بر دارد.

صبح مشهد- رژیم صهیونیستی با حمله ناجوانمردانه به خانه سفیر وکنسولگری ایران در سوریه بر خلاف تمام قوانین بین المللی به زعم خودش یک پیام به جمهوری اسلامی ایران داد که حملات گروه های مقاومت را از چشم ایران می بیند و اوضاع ناگوار رژیم درحال سقوط خود را ناشی از سیاست های ایران می داند وپاسخ آن را هم بصورت مستقیم به ایران خواهد داد.

هدف رژیم جعلی بالابردن هزینه حمله به اسرائیل برای جبهه مقاومت و حمله به پشتوانه راهبردی جبهه مقاومت است تا باعث کاهش ضربات و گرفتن فرصت برای جبران خسارت های وارد شده شود.

یکی بزرگترین اشتباهات رژیم جعلی در همین نقطه است که باور ندارد جبهه مقاومت یک جریان پویا وزنده است که قدرت تصمیم گیریش درونی شده وبر اساس مصالح واهداف و طراحی خودش تصمیم گیری می کند والبته از حمایت و پشتیبانی جمهوری اسلامی ایران هم برخودار است و این احساس که جبهه مقاومت بدون اجازه ایران آب نمی خورد غلط است.

انتخاب زمان این حمله پس از صدور قطعنامه آتش بس در سازمان ملل و زدن ساختمان کنار سفارت بجای سفارت و زدن مستشار نظامی بجای سفیر هم جزء بازی های سیاسی و رسانه ای رژیم است.

توصیف موقعیت رژیم در هنگام انجام این عملیات هم مهم است رژیمی که از درون پاشیده وبه هیچکدام از اهداف خود دست پیدا نکرده و همه چیزش توسط آمریکایی ها اداره می شود ودولت مردانشان در جامعه نژاد پرست خودشان هم منفور هستند.

اقتصادش نابود شده امنیتش از بین رفته مهاجرت و جمعیت اجاره ای که فلسفه وجودی این رژیم است با چالش جدی مواجه شده ومهاجری دیگر به این کشور نمی آید وحاضرین هم در حال فرار هستند.

سیستم امنیتش لطمه جبران ناپذیری خورده سیستم گران قیمت دفاعیش ناکارآمد از آب در آمده و با همه حمایت های انجام شده توسط دولت های حامی و رسانه های خود نتوانسته افکار عمومی جهان را همراه خود کند بلکه بر خلاف سالهای پیشین جواب عکس گرفته.

اجماع جهانی مردم بر علیه رژیم شکل گرفته وزندگی نه در فلسطین اشغالی که در تمام دنیا برایشان سخت شده است.

عده زیادی مدتهاست در سنگر ها وپناهگاه هاوزیر زمین ها و هتل ها اسکان موقت داده شده اند مسلحین آنها ترسیده اند وتوان جنگ ندارند.

حتی یک اسیر را هم نتوانسته با حمله نظامی و توان یگان های ویژه آزادی گروگان آمریکایی وانگلیسی آزاد کند.

همچنان از چهار جهت به آنها حمله می شود

فرماندهان مقاومت زنده اند و فعال ونیروهای مقاومت پای کار هستند ومردم غزه مستحکم پشت مقاومت ایستاده اند.

تصویری دهشنتناک از خون آشامی و جنایتکاری شکل گرفته که فقط یک جنایت آن برای نابود کردن این رژیم کفایت می کرد از آتش زدن و بمباران کردن بیمارستان ها مساجد کلیساها و امکان عمومی گرفته تا کشتن کودکان و زنان باردار و پیرمردان و پیرزنان بی دفاع که همه بیانگر باطن شیطانی این رژیم سفاک است.

با جنایات انجام شده پرده از چهره‌ اش برداشته شده و نسلی زخم خورده و آماده انتقام در فلسطین راه شهدا را ادامه خواهند داد و سازشکاران جایگاهی در بین مردم غزه نخواهند داشت لذا برخلاف گذشته رژیم های دست نشانده و وابسطه عربی هم دیگر حاضر به پادرمیانی نیستند هرچند در رفتاری خائنانه همچنان رگ حیات این موجود پلید را حفظ کرده اند.

حامیان اصلی رژیم جعلی در دومیدان اوکراین و فلسطین اشغالی تمام انرژی و حمایت مالی و نظامی خود را گذاشته اند و نتیجه ای نگرفته اند وسعی دارند از این دو مرداب خود را نجات دهند.

البته رژیم چه ادامه دهد چه تسلیم شود شکست خورده وراهی برایش باقی نمانده و فقط دارد دست وپا می زند زمان بخرد وهزینه به دیگران تحمیل کند وعده ای را با خود پایین بکشد.

پاسخ های وهم آلود وشیطانی صهیونیست ها به پیروان منحرف خود هم بی نتیجه است داستان سرایی از سرزمین موعود ساخت معبد سلیمان وگوساله سرخ و سرزمین بین دو نهر خیالبافی شیطانی انسان های تهی مغز بود که پوچ از آب درآمد و پیروان کم خرد خود را نابود کرد هرچند هنوز هم مانند غریق به هر علف هرزی چنگ می زنند.

در مقابل چنین رژیمی چه باید کرد؟

اسرائیل باید پاسخ این جنایت را محکم دریافت کند ودقیقامتوجه شود وارد این میدان شدن چه هزینه ای خواهد داشت.

خوب در این جا این طور مطرح می شود که نقشه اسرائیل هم همین است که ایران حمله مستقیم را جواب مستقیم دهد و اجماع شکل گرفته بر علیه حماس بر علیه ایران شود و رژیم صهیونیستی داخل را نابود کند و اجماع جهانی ایران را در پاسخ به این مطلب باید گفت اولا اجماع جهانی به آن معنایی که اسرائیل تصور می کند وجود ندارد و آمریکا و انگلیس و فرانسه هم عمده انرژی خود را در اوکراین از دست داده اند و اقتصاد وافکار عمومی آنها به آنها اجازه نمی دهد وارد جنگ بزرگ تر ومخرب تری شوند که نتایج آن قابل پیش‌بینی است.

دوما دست برتر مقاومت در منطقه است که اگر وارد فاز جنگ مستقیم شوند دستش باز می شود تمام منافع آنها در منطقه را که اهدافی کاملا در دسترس هستند نابود کند و خسارت تاریخی به نظام سلطه وارد کند.

لذا به هر شکل محاسبه کنیم هزینه عدم پاسخ بیشتر از پاسخ دادن است و الا این وسوسه در رژیم صهیونیستی دائمی وجود دارد که دیوانه وار جنایت کند وجبهه مقاومت را از جنگ با سردمداری آمریکا بترساند.اما تنبیه اسرائیل به تنهایی کفایت نمی کند

همه می دانند حامی اصلی آمریکا است و تصمیم گیرنده هم آمریکا است پس باید هزینه اصلی را هم آمریکا بدهد واگر چنین شد این سگ وحشی را قلاده می زند.

آمریکا باید بداند هزینه تصمیمات غلط چقدر است و عملیات غیر مستقیم توسط رژیم جعلی چه تاوانی در بر دارد لذا منافع آمریکا در منطقه باید هدف اول برای انتقام باشد.

ذات و فلسفه آمریکا و اسرائیل یکی است هردو با روحیه سلطه طلبی وزیاده خواهی سرزمین مادری دیگران را اشغال کرده اند و با نسل کشی و از بین بردن بومیان آن سرزمین به دروغ خود را صاحب حق دانسته اند و تحریف تاریخ و مظلوم نمایی و تاریخ سازی و بمباران رسانه ای هویت جعلی برای خود خلق کرده اند ولی می بینیم افول هر دو آغاز شده وامپراطوری دروغ در حال فروپاشی است.

از طرف دیگر باید توجه داشت زمان وچگونگی انتقام تابع اطلاعات و اشراف امنیتی و نظامی است ‌و نمی توان و نباید تسلیم فشار روانی شد ومانند گذشته که فرماندهان با تدبیر مقاومت نشان داده اندباید عملیات ها صورت پذیرد با یک هماهنگی کامل .

اما از عواطف مقدس و احساسات ناب وحماسی مردم باید پشتوانه بزرگی برای تصمیمات بزرگ پدید آورد وبا پاسخ مناسب مانع سرخوردگی این حس عزت و انتقام شد وبدانیم کوتاهی از این امر باعث از دست رفتن سرمایه عظیم و بی بدیل مردم خواهد شد.

به جد موافق این مطلب هستم که برای حفظ صلح و امنیت باید آماده جنگ با دشمن قداره بند و شرور بود و طعم مقاومت و ایستادگی را باید مرتب به او نوشاند والا طمع استکبار برای ظلم و ستم امری ذاتی و شیطانی است که با نصیحت و حرف وگوش زد قوانین بین المللی و بیانیه سازمان ملل کنترل نمی شود وتنها راه آن گرفتن پاسخ معتبر و پر هزینه است وبدانیم در طول تاریخ هر که در برابر زیادی خواهی وسلطه طلبی و بی قانونی سلاح برزمین گذاشت به او حمله شد وزیر پای دشمن لگد مال گردید.

ملت های بزرگ ملت های بودند که ضمن احترام به دیگر ملت ها وپرهیز از ستیزه جویی در کمال صلح طلبی از هویت و سرزمین خود جانانه دفاع کردند ولحظه ای اجازه ندادند دشمن طمعی به سرزمین وفرهنگ و تمدن آنها داشته باشد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یک + 11 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن