اخبار مهم

کشف ۳۴۶ قوطی شیر خشک از انبار دارو در شهرستان مشهد

کد خبر : 55041

روابط عمومی جهاد کشاورزی مشهد از کشف تعداد ۳۳۱ قوطی از انواع شیر خشک ۴۰۰ گرمی از یک واحد و از واحد دیگر تعداد ۱۵ قوطی شیرخشک و امتناع از عرضه خبر داد.

رئیس اداره نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی مشهد گفت : طی گشت مشترک انجام شده با نماینده غذا و دارو و پلیس امنیت واطلاعت از یک واحد داروخانه تعداد ۳۳۱ قوطی شیر خشک از انبار دارو کشف گردید.

سید علی اکبر نصری سر آسیا بیان کرد : با توجه به قانون انتزاع و تفکیک وظایف و محول شدن نظارت وبازرسی در خصوص محصولات کشاورزی و لبنی و از جمله شیر خشک به سازمان جهاد کشاورزی، با توجه به گلایه های شهروندان از عدم عرضه و وجود شیر خشک کودکان در برخی از داروخانه های سطح شهر ، طی گشت مشترک انجام شده با نمایندگان فوق از یک مرکز پخش و ۳ دارو خانه در محدوده احمداباد بازرسی بعمل امد .

نصری سرآسیا اذعان داشت : پس از خرید اولیه و درخواست شیر خشک از دو واحد امتناع از عرضه محرز گردید که از یک واحد تعداد ۳۳۱ قوطی از انواع شیر خشک ۴۰۰ گرمی و از واحد دیگر تعداد ۱۵ قوطی شیرخشک کشف گردید.

وی خاطر نشان کرد : در محل صورتجلسه تنظیم و پس از تکمیل پرونده به مراجع قضایی ارسال می گردد.

وی بیان کرد : این روند بازرسی بصورت مستمر کماکان ادامه دارد و هر روزه از شرکت های تولیدی، پخش و داروخانه ها بازرسی صورت میگیرد، متصدیان داروخانه ها می بایست نسبت به توزیع و در دسترس قرار دادن کالای شیر خشک اقدامات لازم را صورت و به محض دریافت کالای عنوان شده کالا را در دید عموم قرار داده و بر اساس روند توزیع تعریف شده توزیع نمایند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پانزده − 8 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن