اسلاید شوشهری

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی مشهد خبر داد:

آغاز به کار بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان،تاسیسات و تجهیزات جانبی در مشهد

کد خبر : 55308

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی مشهد از آغاز فعالیت بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان،تاسیسات و تجهیزات جانبی (نیمسال دوم) و”سیزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعتی سازی و فناوریهای نوین صنعت ساختمان” ،چهارمین نمایشگاه بین المللی آسانسور پله برقی و تجهیزات جانبی”، ” بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی کاشی و سرامیک، چینی و شیرآلات بهداشتی” ،” بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی تجهیزات خانه و آشپزخانه، سونا و حمام” و همچنین” چهاردهمین نمایشگاه بین المللی درب و پنجره ” در مشهد خبر داد. 

به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی نمایشگاه بین‌المللی مشهد، سعید صیفی در این خصوص اظهارداشت: این نمایشگاه از عصر چهارشنبه سوم آبان ماه افتتاح شد وتا ۶ آبان ماه جاری در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به زمینه فعالیت مشارکت کنندگان این نمایشگاه ها افزود: فعالیت مشارکت کنندگان در زمینه های مصالح ساختمانی و تاسیسات – صنایع گرمایشی و سرمایشی – لوله و اتصالات – چینی و شیرآلات بهداشتی- کاشی و سرامیک – درب و پنجره – پروفیل – سیستم های تهویه مطبوع – آسانسور و پله برقی و صنایع وابسته می‌باشد. ‌

صیفی با بیان اینکه این نمایشگاه ها در فضایی به وسعت ۱۷ هزار متر مربع برگزار می‌شود، ادامه داد: سالن های فردوسی ، مفاخرو عطار برای استقرار شرکت های حاضر در این نمایشگاه پیش بینی شده تا محصولات و کالاهای خود را به بازدید عموم بگذارند.

رییس انجمن نمایشگاه های بین المللی ایران در خصوص تعداد مشارکت کنندگان در این نمایشگاه گفت: تعداد کل مجموعه های حاضر در این نمایشگاه ۱۵۰ شرکت است که از استان خراسان رضوی ۸۰ شرکت کننده و خارج از استان نیز ۷۰ شرکت کننده از استان های تهران ، گلستان ، یزد ، آذربایجان شرقی ، اصفهان ، آذربایجان غربی ، البرز ، سمنان ، کیش ، کردستان ، مازندران در این نمایشگاه حضور دارند .

وی درباره برنامه های جانبی این نمایشگاه نیز بیان کرد: برنامه ها و مراسمات جانبی این نمایشگاه می توان به برگزاری اجلاس اتاق های اصناف ایران با حضور روسای اتاق های اصناف سراسر کشور در سوم آبان روز چهارشنبه سوم آبان ماه اشاره کرد . همچنین برگزاری سمینار سندیکای آسانسور و پله برقی در پنجم آبان ماه روز جمعه ساعت ۱۶ از دیگر برنامه های این نمایشگاه خواهد بود.

گفتنی است این نمایشگاه از چهارشنبه ۳ آبان ماه در ساعت ۱۸ در محل نمایشگاه بین المللی مشهد افتتاح و آغاز به کار کرد و علاقه مندان می‌توانند تا ۶ آبان ماه همه روزه از ساعت ١۶ الی ٢١ از این نمایشگاه بازدید بعمل آورند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پنج × یک =

دکمه بازگشت به بالا
بستن