شهری

گره ۵۰ ساله گشوده شد؛ بازگشایی کامل معبر حرعاملی ۵۵

کد خبر : 46577

شهردار منطقه دو مشهد از پیگیری و درخواست ۵۰ ساله شهروندان و ساکنین محله حرعاملی و بازگشایی کامل معبر حرعاملی ۵۵، خبر داد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه دو مشهد، حجت فرقانی اظهار کرد: در گذشته کارخانه رب خوشاب مشهد در معبر حرعاملی ۵۵ قرار داشت که بعد از گسترش شهر مشهد این کارخانه به محل فعلی خود، انتقال داده شد.‌

وی ادامه داد: با مذاکرات انجام شده مابین مالک رب خوشاب و شهرداری منطقه دو توافق نهایی حاصل شده و اسناد در حال انتقال به شهرداری است. با انتقال اسناد انسداد ۵۰ ساله بازگشایی و عملیات عمرانی شروع خواهد شد.

شهردار منطقه دو مشهد با تاکید بر اهمیت بازگشایی معبر حرعاملی ۵۵، بیان کرد: از معبر ۲۵ متری ۱۰ متر برای معبر و مابقی به فضای سبز خطی و فضایی برای ورزش صبحگاهی و فضای بازی کودکان اختصاص می‌یابد. بازگشایی این معبر؛ عبور و مرور اصلی بافت مسکونی و بلوار ابوطالب تا حرعاملی را به هم اتصال می‌دهد.

وی افزود: با توجه به کمبود فضای سبز در این محله با توسعه فضای سبز در این معبر بخشی از مشکلات شهروندان برای کمبود فضای سبز نیز مرتفع می‌گردد. این پارک به شکلی طراحی می‌شود که قابلیت ورزش صبحگاهی خانواده‌ها، فضای بازی برای کودکان و فضای خانوادگی را تامین کند.

شایان ذکر است؛ شهرداری منطقه دو مشهد از همکاری مالک کارخانه رب خوشاب جهت بازگشایی این معبر تقدیر و تشکر به عمل می‌آورد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

14 + دو =

دکمه بازگشت به بالا
بستن