ستون اصلیمشهد 2017پایتخت فرهنگ اسلامی

آموزش زبان انگلیسی و عربی به هزاران راننده تاکسی

کد خبر : 9779

مدیر دبیرخانه ستاد شهری مشهد ۲۰۱۷ گفت: در نوروز سال ۹۶ و همزمان با مشهد پایتخت فرهنگی جهان اسلام در حوزه استقبال بین المللی، آموزش‌هایی در خصوص زبان‌های انگلیسی و عربی به هزار راننده تاکسی برای ارائه خدمات بهتر به زائرین داده شده است.

به گزارش صبح مشهد سید رحمان میرزائیان مشهد را پایتخت دائمی دل های عاشق اهل بیت (ع) دانست و افزود: خراسان خورشید بزرگی به نام امام رضا(ع) دارد و ستاره های تابان این شهر نور خود را از این خورشید گرفته اند.

وی در خصوص برنامه های شهرداری برای رویداد مشهد ۲۰۱۷ اظهار کرد: همایش خواجه نصیرالدین طوسی که در راستای معرفی این شخصیت بزرگوار است و هم اکنون در حال برگزاری است؛ همچنین تجلیل از دیگر شخصیت های فرهنگی و ماندگار این شهر از جمله برنامه های این سال است.

مدیر دبیرخانه ستاد شهری مشهد ۲۰۱۷ شناساندن چهره های شاخص مشهد را به مردم ایران و جهان را یکی از وظایف مردم این شهر دانست و گفت: بسیاری از بزرگان این شهر در شکل گیری تمدن اسلامی نقش داشته اند و در واقع مشهد شهر چهره های ماندگار، ایثارو حماسه است.

وی در ادامه افزود: همایش مشهدالرضا، دیار حماسه و ایثار با مشارکت معاونت فرهنگی سپاه در ۲۲ اسفند برگزار خواهد شد در این همایش از ۱۳ عنوان کتاب رونمایی خواهد شد.
وی با اشاره به برنامه های نوروزی مشهد پایتخت فرهنگی جهان اسلام؛ اظهار کرد: با توجه به حضور میلیونی زائران در مشهد مقدس که سالانه پذیرای بیش هز ۲۵ میلیون زائر هستیم برنامه های گسترده ای برای استقبال از این مهمانان تدارک دیده شده است.
میزائیان با بیان اینکه استقبال از زائران جزو فرهنگ رضوی است؛ تصریح کرد: در حوزه استقبال بین المللی، آموزش‌هایی در خصوص زبان‌های انگلیسی و عربی به هزار راننده تاکسی برای ارائه خدمات بهتر به زائرین داده شده است.
به گفته وی یکی از اقدامات بخش گردشگری ارتقاء شبکه های مجازی به نحو احسن است، که  زائران می توانند وارد سایت نائب الزیاره شوند و ثبت نام کنند و همزمان عده ای از مشهد در این سایت ثبت نام می کنند که بتوانند نائب الزیاره زائران شوند.

 

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا
بستن