اسلاید شوستون اصلیمشهد 2017پایتخت فرهنگ اسلامی

داوران فوتبال خراسان رضوی می‌توانند سفیران فرهنگی «مشهد ۲۰۱۷» باشند

کد خبر : 8815

رئیس هیأت فوتبال خراسان رضوی با اشاره به اینکه بیشتر داوران فوتبال این استان در رویدادهای ورزشی ملی و بین‌المللی داوری می کنند گفت: این داوران می‌تواند به عنوان سفیران فرهنگی رخداد بزرگ «مشهد ۲۰۱۷» فعالیت‌های خود را ادامه دهند.

به گزارش صبح مشهد به نقل از فارس، محمد مهدی برادران در نشست تخصصی «مشهد و ظرفیت‌های گردشگری آن با تأکید بر داوری» در سالن اجتماعات دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه فردوسی با ابراز خرسندی نسبت به کسب رتبه نخست هیأت فوتبال خراسان رضوی در سال گذشته از نظر برخورداری از بیشترین میزان برگزاری دوره‌های آموزشی اظهار داشت: داوری فوتبال همواره به‌دلیل توجه مردم به این ورزش در جامعه، مورد نقد و بررسی‌های بیشتری از سوی آن‌ها قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه بیشتر داوران فوتبال خراسان رضوی در رویدادهای ورزشی ملی و بین‌المللی داوری می‌کنند گفت: این داوران می‌تواند به‌عنوان سفیران فرهنگی رخداد بزرگ «مشهد ۲۰۱۷» فعالیت‌های خود را ادامه دهند.

رئیس هیأت فوتبال خراسان رضوی جایگاه داوران این ورزش را در کشور بسیار ویژه برشمرد و یادآور شد: نمی‌توان با قاطعیت فعالیت داوران را بدون اشکال و خطا دانست و بی‌تردید اشتباه داوری در همه ورزش‌ها وجود دارد اما به نظر می‌رسد فوتبال رشته‌ای محسوب می‌شود که همواره زیر ذره‌بین کارشناسان و مردم است.

برادران بیان کرد: یکی از توفیقات جامعه داوری فوتبال خراسان رضوی، برخورداری آن‌ها از دانش و تخصص لازم است که این امر علاوه بر اینکه در پیشکسوتان جامعه داوری دیده شده است، در داوران جوان نیز وجود دارد.

در ادامه این نشست، رئیس کمیته داوران هیأت فوتبال خراسان رضوی با اشاره به اهمیت استفاده از ظرفیت داوری فوتبال این استان در رخداد بزرگ «مشهد ۲۰۱۷» اضافه کرد: تلاش‌های بسیاری توسط داوران فوتبال خراسان رضوی صورت گرفته است که از آن جمله می‌توان به داوری آنها در سطح ملی و بین‌المللی اشاره کرد.

محسن فریمانی افزود: امروزه نه‌تنها داوری و فوتبال دو موضوع ساده‌ای نیست بلکه در جهان، گردش مالی اقتصاد جهانی فوتبال رونق بسیاری دارد بنابراین داوران فوتبال خراسان رضوی ظرفیت‌های بسیاری در خصوص برنامه‌های «مشهد ۲۰۱۷» دارند چراکه آن‌ها می‌توانند در مسابقات بیشتری در سطح ملی و بین‌المللی داوری کنند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سیزده − 6 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن