اسلاید شوستون اصلیمشهد 2017پایتخت فرهنگ اسلامی

قرار نیست برنامه های ۲۰۱۷ صرفابا بودجه دولت اجرا شود/ وزیرجدید ارشاد پای کار۲۰۱۷ / انتقاد از شهرداری مشهد

کد خبر : 7653

استاندارخراسان رضوی گفت: برنامه های مشهد ۲۰۱۷ قرار نیست صرفا از بودجه دولت انجام شود بلکه اعتبار این رویداد از چهار محل شامل دولت، دستگاه های عمومی استان، تسهیلات و بخش خصوصی تامین می شود‌‌.علیرضا رشیدیان در گفتگو با خبرنگار صبح مشهد؛ افزود: این بودجه چه از طرف دولت تامین شود و چه از طرف شهرداری هر دو از بیت المال و مردم است و فرق چندانی ندارد.

استاندارخراسان رضوی در خصوص اقدامات شهرداری مشهد در این رویداد گفت: شهردار مشهد از ابتدا با ما هماهنگ بودند ولی زیرمجموعه های ایشان مشکلات و ناهماهنگی هایی را به وجود می آورند.

وی بیان کرد: به عنوان نمونه برخلاف تصویب شورای سیاستگذاری مشهد۲۰۱۷ از لوگوی مصوب ۲۰۱۷ در طراحی های شهری استفاده نشده و هرچند شهردار هم تذکر داده بودند ولی ظاهرا به تذکر ایشان هم عمل نمی کنند.

** دیپلماسی فرهنگی وزیر جدید ارشاد فرصتی برای مشهد۲۰۱۷

استاندار خراسان رضوی با اشاره به تلاشهای وزیرسابق فرهنگ وارشاد اسلامی برای این رویداد بیان کرد: اقای جنتی چیزی برای مشهد۲۰۱۷ کم نذاشت و از ابتدای امر تا به امروز با تلاش و پیگیری سعی در پیشبرد کارها داشتند ومصوبه هم که در هیات دولت برای مشهد۲۰۱۷ داشتیم حاصل پیگیری های ایشان بود.

وی بیان کرد: جناب اقای صالحی وزیر جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی با عنایت به رویکردی که در عرصه دیپلماسی فرهنگی دارند قطعا در حوزه ۲۰۱۷ با جدیت وارد شده و کار پیش خواهد رفت.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هجده + دوازده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن