اسلاید شوستون اصلیمشهد 2017پایتخت فرهنگ اسلامی

زیرساخت های راه اهن درخصوص مشهد۲۰۱۷ آماده است

کد خبر : 5215

مدیر کل راه اهن خراسان رضوی گفت: تمام زیر ساخت های راه اهن چه در داخل قطار و چه در ایستگاه ها برای رویداد مشهد ۲۰۱۷ آماده است.

محمد هادی ضیایی مهر در گفتگو با خبرنگار صبح مشهد؛ با بیان اینکه رویداد مشهد۲۰۱۷ یک رویکرد ملی و بین المللی است؛ اظهار کرد: در این زمینه جلسات متعددی برای هر چه بهتر برگزاری این رویداد در استانداری برگزار شده است.

وی عنوان کرد: تمام  زیر ساخت های راه اهن در حوزه تبلیغاتی هم در داخل قطار و هم داخل ایستگاه برای رویداد مشهد ۲۰۱۷ آماده است.

ضیایی مهر با بیان اینکه تمام قطار ها مجهز به سیستم صوتی و تصویری می باشند بیان کرد: در تمام ایستگاه ها بخصوص ایستگاه راه اهن مشهد ظرف یکسال اخیر سیستم های جدیدتری مانند تابلوهای بزرگ الکترونیکی، استند های لمسی و همچنین تابلو های ایستاده در ایستگاه راه اهن مشهد برای اطلاع رسانی برای این رویداد فرهنگی آماده شده است.

وی تصریح کرد: راه آهن امادگی دارد تا تمام  نیازهای فرهنگی تبلیغاتی که برای اطلاع رسانی در خصوص مشهد ۲۰۱۷ است را در داخل قطارها و ایستگاها اجرا کند.

وی در ادامه گفت: در حال حاضر راه اهن خراسان رضوی برای معرفی این رویداد، لوگوی مشهد۲۰۱۷ را به عنوان یک رویکرد به مسافران و زائران معرفی می کند.

مدیر کل راه اهن خراسان رضوی با بیان اینکه منتظر دریافت تبلیغات فرهنگی از دستگاههای متولی رویداد مشهد ۲۰۱۷ هستیم؛ اظهار کرد: قرار بود؛ این دستگاهها خوراک فرهنگی و تبلیغی را تهیه و به فرودگاه، پایانه مسافربری و ایستگاه راه آهن ارسال کنند تا بتوانیم از آن برای اشاعه رویداد مشهد ۲۰۱۷ استفاده کنیم ولی هنوز به ما ارسال نشده است.

وی در پایان تاکید کرد: با توجه به اینکه راه آهن مشهد سهم خوبی از جابجایی مسافر دارد؛ آگاه سازی مردم برای این رویداد بسیار حائز اهمیت است.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5 × دو =

دکمه بازگشت به بالا
بستن