یادداشت روز

دبیر جنبش مطالبه مشهدمقدس مطرح کرد:

کاندیداهای رد صلاحیت‌شده شورای شهر مشهد به قانون پایبند باشند

کد خبر : 40406

دبیر جنبش مطالبه مشهدمقدس گفت: کاندیداهای رد صلاحیت شده شورای شهر مشهد صرفاً مسیر قانون را برای اعتراض دنبال کنند.

به گزارش صبح مشهد، جواد نقندری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهدمقدس اظهار داشت: پس از مشخص شدن روند تائید صلاحیت‌‌های شورای شهر مشهد، تحولات جدیدی رخ داده و شاهد رد صلاحیت برخی چهره‌ها هستیم. چند چهره شاخص از جریان اصولگرایی رد صلاحیت شده‌اند و مورد احترام است.

دبیر جنبش مطالبه مشهدمقدس بیان کرد: تقاضای ما این است که بحث از طریق قانون جلو برود و به رسانه آورده نشود و دنبال جنجال آفرینی نباشیم. سال‌ها به جریان فکری مقابل خود این تذکر را می‌دادیم و عنوان می‌کردیم قانون فصل الخطاب است و اینکه رد شویم و بخواهیم در فضای رسانه هیئت‌های نظارت را زیر سوال ببریم صحیح نیست.

نقندری تصریح کرد: شکل کار هیئت نظارت پیش از این نیز سابقه داشته و دوستان ما باید صرفا از مجاری قانونی حرف خود را بزنند؛ راه اعتراض قانونی نیز قطعا باز است و دوستان رد صلاحیت شده باید مستدل این مسئله را دنبال کرده و آوردن کار به فضای رسانه و تهمت زدن اقدام صحیحی نیست و ادامه همان روند فکری سال ۸۸ است.

وی گفت: برای جنبش مطالبه در انتخابات گذشته این اتفاق رخ داد و کاندیدای مورد حمایت ما در اوج فرآیند انتخابات با مشکل عدم احراز صلاحیت روبرو شد اما از طریق مجاری قانونی کار را پیش بردیم.

دبیر جنبش مطالبه مشهدمقدس تاکید کرد: دوستان را دعوت می‌کنیم که از همین مسیر پیش بروند؛ قانون فصل الخطاب است؛ هیئت نظارت مشخص است و سازوکارها کاملا قانون است؛ گزارش‌ها مشخص است و برخی دوستان یا رد شده و یا با عدم احراز روبرو شده‌اند؛ دوستان ما نباید آغازکننده یک مسیر غلط باشند.

نقندری افزود: هیئت‌های نظارت اگر تصمیم بر این دارند که برخی عزیزان نباید در گردونه انتخابات باشند بهترین کار این است که از این تصمیم تمکین کرده و کاندیداهای رد صلاحیت شده باید برای پرشور شدن فضای انتخابات و مشارکت مردم عمل کنند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هشت + سه =

دکمه بازگشت به بالا
بستن