شهری

 معاون قضایی رئیس کل دادگستری خراسان رضوی در امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم تاکید کرد:

باوجود تحریم های ظالمانه دشمن ،قطار پیشرفت کشور به سوی قله های افتخار درحرکت است

کد خبر : 55800

معاون قضایی رئیس کل دادگستری خراسان رضوی در امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گفت:خودرو یکی از نیازهای جامعه امروز است و ما بایدتکنولوژی خودروهای به روز و مجهز را توسط جوانان نخبه وخوش فکرمان به دست آورده وخودرو باکیفیت داخلی طراحی وبسازیم.

به گزارش صبح مشهد به نقل از ستاد خبری بیست و سومین نمایشگاه تخصصی قطعات خودرو و صنایع وابسته، سیدامیر مرتضوی افزود: با انتقال تکنولوژی ازخارج کشور به ایران می توانیم از طریق صنعت خودرو هم ارز آوری داشته باشیم و هم از نظر کیفیت ایجاد زمینه رقابت را در این صنعت فراهم سازیم.

قائم مقام ستاد اقتصاد مقاومتی استان با بیان اینکه در بیست و سومین نمایشگاه قطعات خودرو کشوری در مشهد شاهد برخی از قطعات خودرو هستیم که صددرصد آن بومی‌سازی شده است و این کار باعث افتخار بوده وبه آوردن تکنولوژی کمک می‌کند،تصریح کرد: در حوزه خودرو گاهی شاهد مواردی هستیم که قطعاتی در برخی خودرو ها ممکن است با مشکل مواجه شوند که در شرکتهای ایران خودرو، سایپا و یا بهمن کاملاً مشخص است و برخی خودروها را در پارکینگ داریم که بخاطرچند قطعه گاها کوچک بلا استفاده مانده است.

مرتضوی تاکید کرد: اگربتوانیم این مشکل را با بهره گیری از توان وتخصص مجموعه های دانش بنیان‌ در داخل کشور خودمان تعمیر وبه روزرسانی کنیم ، می توانیم اینگونه مشکلات را مرتفع نموده وبا این خلاقیت ها ،گره ای از حوزه خودروسازی بازکرده وتوان وتخصص دانشمندان داخلی رابه رخ همگان بکشیم وغیرت ایرانی را به منصه ظهور برسانیم.

وی حوزه خودرو سازی را یکی از مهمترین بخش های ایجاد اشتغال در کشورمان یاد نموده وتصریح کرد: به اعتقاد من ثابت کرده ایم که توان این کار را در بخش های مختلف از جمله خودرو سازی که ار نیازهای جامعه است داریم و نمایشگاه قطعات خودرو نیز گواهی بر اثبات همین ادعا است. خوشبختانه با حضور جوانان مستعد و خلاق ،که باید بر روی آن ها سرمایه‌گذاری شود،اتفاقات بسیار خوبی در سطح کشور وخراسان رضوی که از قطب‌های مهم تولید قطعات خودرو در کشور است رخ داده وباهمت وتلاش جوانان نخبه و دانشمندان سخت کوشمان داریم به قله های رفیع افتخار و سربلندی در همه حوزه ها به ویژه خودرو سازی نزدیک می‌شویم.

معاون قضایی رئیس کل دادگستری خراسان رضوی در امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خاطر نشان ساخت: امیدوارم در نمایشگاه‌های بعدی شاهد دستاوردهای جدیدی در این حوزه باشیم. خوشبختانه این نمایشگاه نسبت به نمایشگاه‌های قبلی دارای پیشرفت‌های محسوس و ملموسی بود وایمان دارم با وجود تحریم های ظالمانه دشمن ،قطار پیشرفت وتوسعه کشور از حرکت باز نخواهد ایستادوبه سمت قله های افتخار در حرکت است.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یک × 2 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن