اخبار مهماقتصادی

سرانجام شهر رویایی چه خواهد شد؟ پدیده روی میز سران سه قوه، وزرای اقتصاد و دارایی،کشور و معاون اقتصادی ریاست جمهوری

کد خبر : 20406

ادامه پیگیری موضوعات پدیده از سران سه قوه، وزرای اقتصاد و دارایی و کشور و معاون اقتصادی ریاست جمهوری با جدیت دنبال می شود.

به گزارش صبح مشهد، مدیر عامل گروه شرکتهای پدیده در جلسه شورای مدیران پدیده شاندیز گفت: تعیین تکلیف حقوقی پدیده، ثبت سهام جبرانی و درج نماد پدیده و تأمین منابع برای پاسخگویی به سهامداران از موضوعات مهم مورد پیگیری مستمر میباشد.

دکتر ابولفضل انتظاری در این جلسه با اشاره به مسائل مُبتلابِه مربوط به سهامداران و به خصوص سهامداران جزء و معسر، افزود: برای اینکه ابر پروژه پدیده آتیه ای درخشان داشته باشد می بایست مشکلات سهامداران معسر نیز مرتفع گردد و خوشبختانه در این خصوص مذاکرات و مفاهماتی در قالب جلسات و نشست با وزیر محترم اقتصاد و دارایی و جلسات جداگانه آقای وزیر با مجموعه های اقتصادی انجام شده است.

مدیر عامل گروه شرکتهای پدیده همچنین بر ضرورت بازیابی برند پدیده برای افزایش قیمت های بازار سهام و املاک و دارایی های پدیده تاکید کرد و افزود: هم اکنون سطح توقع از حوزه بهره برداری بسیار فراتر از گذشته است و انتظار می رود با شتاب و جدیت بیشتر شاهد توسعه‌ای چشم گیر در حوزه بهره برداری و ایجاد پاخور و تنوع فعالیت ها در مجموعه شهر رویایی پدیده باشیم.

دکتر انتظاری همچنین ضمن تقدیر از حوزه عمرانی شرکت ابنیه و ساختمان خاطرنشان ساخت: علی رغم همه نوسانات قیمتی که در سال ۱۳۹۷ در مصالح ساختمانی به دلیل نوسانات ارزی حاصل شد، عملیات عمرانی پروژه های پدیده تعطیل نشد و فعالیتها عمرانی با موفقیت نسبی ادامه پیدا کرد و در سال جاری نیز بایستی با جدیت و با افزایش تعامل بیشتر با کنسرسیوم بانکی ادامه پیدا کند.

مدیر عامل گروه شرکت های پدیده با اشاره به مسائل حقوقی و قضایی که در خصوص گروه شرکتهای پدیده مطرح بوده است، گفت: بر اساس اطلاعات دریافتی و رایزنی هایی که در حال انجام است؛ اولین جلسه دادگاه متهمین پرونده پدیده در اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد و پیش بینی می شود که دادگاه به زودی احکام قضایی خود را در این خصوص صادر کند و متعاقبا و بر اساس تعیین تکلیف هایی که نسبت به مالکیت سهام صورت می‌گیرد، شرایط طی فرآیندهای قانونی نقل و انتقال سهام، تشکیل مجامع عمومی دو شرکت ابنیه و توسعه پدیده و امکان طی مسیر پذیرش و درج نماد پدیده در بازار سرمایه کشور نیز فراهم گردد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

18 − 3 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن