شهریمشهد 2017هویت مشهدپایتخت فرهنگ اسلامیپایتخت معنوی

عضو شورای اسلامی شهر مشهد بیان کرد؛ استقبال مدیریت شهری از سیاست اصولی آستان قدس در بازگشایی باغات به روی مردم

کد خبر : 18583

عضو شورای اسلامی شهر مشهد گفت: بازگشایی باغ اردوگاه خاتون جزو برنامه‌های درخشانی است که تمامی مردم مشهد و همه ما در مدیریت شهری از آن خوشحال هستیم و از این سیاست اصولی آستان قدس رضوی استقبال می‌کنیم.
به گزارش صبح مشهد، رمضانعلی فیضی عضو شورای اسلامی شهر مشهد در گفت‌وگو با خبرنگار ما، گفت: گشودن باغ اردوگاه خاتون به روی مردم ضمن حراست و صیانت از موقوفات آستان قدس رضوی، یک کار زیبا و بی‌بدیل است که فرصت استفاده عموم مردم و توسعه فضای سبزی را فراهم آورده است.
وی این اقدام آستان قدس رضوی را بهترین فرصت برای حراست و نگهداری موقوفات آستان قدس رضوی و رعایت ماهیت وقف عنوان کرد و افزود: با توجه به اینکه هیچ تعارضی در استفاده عموم از موقوفات با اهداف وقف نیست، در صورت برنامه‌ریزی صحیح در بهره‌گیری هر چه بهتر، موثرتر و گسترده‌تر از موقوفات این اقدامات می‌تواند در راستای افزایش سرانه فضای سبز مشهد مفید واقع شود.
عضو شورای اسلامی شهر مشهد تصریح کرد: امیدوارم سیاست آستان قدس رضوی در خصوص بازگشایی درب باغات به روی مردم تداوم داشته باشد. آستان قدس رضوی این ظرفیت و توانمندی را دارد که برنامه فرهنگی خاص خودش را اجرا کند، در صورتی که نیاز به مشارکت سایر بخش‌ها مانند مدیریت شهری و بخش‌های دولتی هم باشد، همه پای کار هستند و استقبال می کنند تا هر چه بیشتر خدمات موثرتر و با کیفیت‌تری در اختیار همشهریان به ویژه زائران امام رضا(ع) ارائه شود.
فیضی بیان کرد: بازگشایی باغ اردوگاه خاتون جزو برنامه‌های درخشانی است که تمامی مردم شهر مشهد و مدیریت شهری از آن خوشحال هستند و از این سیاست اصولی آستان قدس رضوی استقبال می‌کنند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهار + شانزده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن