اخبار مهم

فرمانده مرزبانی ناجا: بدون شک خانواده های مرزبانان در مجاهدت همسران و پدرانشان نقش به سزایی دارند

کد خبر : 39203

 فرمانده مرزبانی ناجا با حضور در جمع خانواده های مرزبانی از آنها به خاطر تلاش ها و فداکاریشان تقدیر نمود.

به گزارش صبح مشهد به نقل از خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی فرماندهی مرزبانی استان خراسان رضوی، سردار “گودرزی” فرمانده مرزبانی ناجا با حضور در جمع خانواده های فرماندهان و معاونین ناجا در مشهد ضمن تجلیل از فداکاری ها و ایثارگری آنها گفت: بدون شک خانواده های مرزبانان در مجاهدت همسران و پدرانشان نقش به سزایی دارند و در ثواب آن شریک هستند، زیرا با صبر و شکیبایی تحمل سختی های مرز را برای آنها راحت می کنند و روحیه خدمت را در آنها تقویت می کنند.
وی افزود: امروز نوک حمله و نیزه دشمن به سمت فکر جوانان است که آینده سازان کشورمان هستند، لذا به علت این که گاهی مرزبانان مجبور به خدمت در نقاطی دور از خانواده هستند خانواده های مرزبانی بایستی در این زمینه توجه بیشتری داشته باشند.

سردار “گودرزی” ادامه داد: دعای خیر مادرانی که مرزبانان ما با جلوگیری از ورود مواد مخدر از گرایش فرزندانشان به مواد افیونی جلوگیری کرده اند شامل حال خانواده های مرزبانی است.
فرمانده مرزبانی ناجا درخاتمه با اشاره به این که مرزبانان ادامه دهنده راه رزمندگان دفاع مقدس هستند، خاطرنشان کرد:
اوج روحیه ایثار و فداکاری در مرزبانی قابل مشاهده است، چه کسانی که با تحمل سختی ها و دوری از خانواده امنیت مزرهای ما را تامین می کنند، چه کسانی که در امر آموزش تلاش می کنند و انسان می سازند، چه روحانیون عقیدتی سیاسی که در امر تقویت دین باوری بین کارکنان تلاش می کنند، همه با ایثار و فداکاری در ایجاد امنیت کنونی کشورمان نقش بسزا ایفا می کنند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهارده + شانزده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن