اجتماعی

کشف مار زیر تشک دختران دانشجوی مشهد

کد خبر : 26839
نماینده سبزوار با انتقاد از وضعیت خوابگاه‌های دانشجویی گفت: در زیر تشک دانشجویان دختر در خوابگاه یک دانشگاه مار پیدا شده است. این وضعیت خوابگاه‌هاست؛ از آنطرف هم فضای سیاسی تشکل‌های دانشجویی را می‌بینیم.
من فرد سیاسی نیستم، اصولگرا و اصلاح طلب نبوده بلکه نماینده مردم و نه دولت هستم. پس باید از حقوق دانشجویان دفاع کنم. ما یک سال و نیم پیش این سوال را مطرح کردیم اما به یکباره شما شب گذشته رئیس و معاون آن دانشگاه را تغییر دادید.

به گزارش صبح مشهد، نماینده سبزوار با بیان اینکه نگاه وزیر علوم برای انتخاب روسای دانشگاه‌ها سیاسی است، گفت: استادی به جرم افشاگری ۱۹ ماه زودتر بازنشسته شد یا اینکه مدیری نزدیک به سه میلیارد تومان تخلف داشته است. حسین مقصودی نماینده سبزوار در جلسه علنی امروز دوشنبه در توضیح سوالش درباره علت انتصاب رئیس و معاونان مرد برای دانشگاه‌های دخترانه گفت: این سوال به یک سال و نیم قبل بر می‌گردد که وزیر برای پاسخ به آن حاضر نشد در کمیسیون حضور پیدا کند اما امروز می‌گوید فرآیند انتخاب روسای دانشگاه‌ها طبق یک سری قوانین و مقررات است.

سوال این است که چرا در دانشگاه‌ها به خصوص دانشگاه‌های دخترانه از ظرفیت بانوان استفاده نمی‌شود؟ اتفاقی که نتیجه آن فساد مالی و تضییع حقوق اساتید و دانشجویان است.وی با انتقاد از وضعیت خوابگاه‌های دانشجویی گفت: در زیر تشک دانشجویان دختر در خوابگاه یک دانشگاه مار پیدا شده است. این وضعیت خوابگاه‌هاست؛ از آنطرف هم فضای سیاسی تشکل‌های دانشجویی را می‌بینیم. من فرد سیاسی نیستم، اصولگرا و اصلاح طلب نبوده بلکه نماینده مردم و نه دولت هستم. پس باید از حقوق دانشجویان دفاع کنم. ما یک سال و نیم پیش این سوال را مطرح کردیم اما به یکباره شما شب گذشته رئیس و معاون آن دانشگاه را تغییر دادید.

منبع/سایت خبر فوری

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهارده − 13 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن