شهری

دمای شبانه هوا در خراسان رضوی همچنان کمتر از صفر باقی خواهد ماند

کد خبر : 50730

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: با توجه به استقرار سامانه سرد شمالی، دمای هوای شبانه خراسان رضوی در چند روز آینده همچنان کمتر از صفر خواهد بود.

به گزارش صبح مشهد، آذر رضایی پور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: روند کاهشی دما در خراسان رضوی ادامه دارد و بنا بر تحلیل نقشه های هواشناسی، تا اواخر هفته برای این استان میانگین دمای شبانه منفی چهار درجه پیش بینی می شود.

وی ادامه داد: در مشهد نیز دمای شبانه تا پایان هفته بین منفی هفت تا منفی ۹ درجه است و وضعیت جوی نیز در این کلانشهر غبارآلود باقی خواهد ماند.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: با عبور امواج ضعیف از نواحی شمالی استان، از عصر امروز آسمان در این مناطق ابری می شود و احتمال بارندگی های پراکنده در مناطق کوهستانی دور از انتظار نیست.

رضایی پور افزود: طی شبانه روز گذشته، باخزر و سبزوار به ترتیب با منفی ۱۱ و ۱۰ درجه سلسیوس سردترین و گرمترین شهرستان های استان بوده اند و طی همین مدت شهر مشهد بین منفی ۶ و چهار درجه در نوسان بوده است.

وی اضافه کرد: دمای کنونی مشهد منفی یک درجه است و بنا بر مدل های هواشناسی، دما در این کلانشهر امروز بین چهار و منفی هفت درجه در نوسان خواهد بود.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

شانزده + 20 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن