اسلاید شواقتصادیستون اصلی

روند رفع مشکل پدیده کافی نیست/از همه توانم برای حل مشکل سهامداران استفاده می کنم

کد خبر : 2645

نماینده مردم مشهد وکلات در مجلس گفت: روند و سرعت کنونی برای رفع مشکل، کافی و وافی نیست لذا همه توانم را به کار خواهم بست و از تمام اختیارات قانونی ام به منظور حل هرچه سریعتر این مشکل استفاده خواهم کرد.

به گزارش پایگاه خبری صبح مشهد رضا شیران خراسانی، نماینده مردم مشهد وکلات در مجلس شورای اسلامی طی نامه ای خطاب به سهامداران پدیده با اعلام نارضایتی از روند رسیدگی به مشکل پدیده قول مساعد برای پیگیری این پرونده داد.

متن کامل این نامه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم
برادران و خواهران گرامی ، سهامداران محترم

با سلام و احترام؛

در ایامی که مشاور وزیر محترم کشور بودم و اکنون که پس از حماسه غرور آفرین هفتم اسفند ماه ۱۳۹۴ با رأی مردم عزیز در مجلس شورای اسلامی مشغول انجام وظایف نمایندگی هستم، همواره یکی از دغدغه هایم یافتن راهی منطقی و سریع به منظور برون رفت از مشکل پیش آمده برای سهامداران محترم پدیده شاندیز بوده است و معتقدم مسأله پیش روی با برنامه ریزی و اقدام جهادی مسئولین کشوری و منطقه ای مرتبط با موضوع قابل حل و فصل است.

به شما اطمینان میدهم تا حصول نتیجه مطلوب و احقاق حقوق مادی و معنویتان، مسأله را به عنوان نماینده مردم از مسؤلین دستگاه های ذیربط پیگیری خواهم کرد و در ملاقات اخیری که با ریاست محترم قوه قضائیه داشتم نیز بر این مهم تأکید کرده و از ایشان خواستار پیگیری مجدانه در جهت رفع این مشکل تا حصول نتیجه رضایت بخش برای سهامداران محترم گردیدم.

معتقدم روند و سرعت کنونی برای رفع مشکل، کافی و وافی نیست لذا همه توانم را به کار خواهم بست و از تمام اختیارات قانونی ام به منظور حل هرچه سریعتر این مشکل استفاده خواهم کرد و ان شاالله در آتیه ای نزدیک گزارش اخذ شده از مسؤلین ذیربط را از طریق رسانه ها به سمع و نظر شما عزیزان خواهم رساند.

رضا شیران خراسانی
نماینده مردم شریف مشهد و کلات نادری در مجلس شورای اسلامی
۱۹ خرداد ماه ۹۵

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهار × 5 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن