دانش و فناوریستون اصلی

فراهم کردن تسهیلات معیشتی به گسترش ازدواج های دانشجویی کمک می کند

کد خبر : 9681

بازیگر نقش امام خمینی(ره) در فیلم سینمایی «فرزند صبح» گفت: فراهم کردن اسباب و تسهیلات معیشتی برای جوانان، به گسترش ازدواج های دانشجویی و بهنگام کمک می کند.

به گزارش ایران بانو نیوز به نقل ستاد خبری بیستمین دوره از مراسم ازدواج دانشجویی؛ عبدالرضا اکبری با بیان این مطلب افزود: هر زوج جوانی فارغ از بحث دانشجو و غیر دانشجو بودن، هم به آموزش مهارتهای زندگی و هم حمایت های اقتصادی نیاز دارد.

بازیگر فیلم سینمایی «قانون»، در عین حال تصریح کرد: درست است که فراهم بودن شرایط اقتصادی نسبی، لازمه ی آغاز هر زندگی است اما اینکه گمان کنیم از ابتدای زندگی همه چیز مهیا است مسأله ای رویایی بوده و تقریبا امکان پذیر نیست.

وی در ادامه از زوج های جوان خواست با یاری رساندن به یکدیگر مشکلات را از میان بردارند و خاطرنشان کرد: از یاد نبرید که برای شروع یک زندگی خوب، افزون بر تفاهم و علاقمندی باید احترام نسبت به هم را نیز سر لوحه ی کارهایتان قرار دهید.

گفتنی است بیستمین دوره مراسم ازدواج دانشجویی(طرح ملی همسفر تا بهشت) توسط نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها از ۲۲ دیماه تا پایان اردیبهشت ماه به میزبانی مشهدالرضا(ع) برگزار و پیش بینی می شود در مجموع سی هزار زوج جوان از سراسر کشور در این طرح شرکت کنند./ک.ح

 

 

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یازده + 12 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن