اخبار مهمشهری

رئیس اتحادیه صادر کنندگان خراسان رضوی؛ نهادینه سازی فرهنگ مشارکت شاخصه مهم خیریه حمایت از بیماران آسیب پذیر توس است

کد خبر : 23173

ایجاد یک فضای همگرایی و مشارکتی بین خیرین برای کمک به افراد نیازمند حوزه درمان، یکی از برکات جامعه دینی و همچنین عملکرد موفق شخص جناب آقای بصیری پور و همکاران محترمشان می باشد.
در یازدهمین روز از ماه محرم و در یک چهارشنبه امام رضایی دیگر، هشتصد و سی مین جلسه موسسه خیریه حمایت از بیماران آسیب پذیر توس با مشارکت گسترده خیرین و حجه الاسلام محمد رضا صالح رئیس جامعه المصطفی العالمیه خراسان در مشهد مقدس برگزار شد.
به گزارش صبح مشهد، رئیس اتحادیه صادر کنندگان خراسان رضوی که یکی دیگر از مهمانان ویژه بود، در حاشیه این جلسه و در گفتگو با خبرنگار ما گفت: نهادینه سازی فرهنگ همگرایی و مشارکت و به پای کارآوردن جمعی از انسان های متدین و نیک اندیش برای کمک به نیازمندان بویژه بیماران محروم، کار ارزشمندی است که الحمدلله به همت آقای بصیری پور بستر آن فراهم آمده است.
مهندس محمد حسین روشنک، سیستم مشارکت خرد و سهیم کردن همه خیرین برای کمک به بیماران نیازمند را، شیوه ای جالب دانست و افزود: ممکن است یک خیر به تنهایی بتواند همه مبلغ مورد نیاز بیمار را تعهد کند ولی عملا با سرشکن شدن مبلغ بین خیرین، همه از ثواب کار برخوردار ومتنعم می شوند.
وی اظهار امیدواری کرد، با تلاش وهمت مردم و خیرین نیک اندیش، هیچ بیمار نیازمندی برای تامین هزینه ای درمانی، شرمنده خانواده و جامعه نباشد.
گفتنی است، خیرین نیک اندیش در هشتصد و سی مین جلسه موسسه خیریه حمایت از بیماران آسیب پذیر توس مبلغ ۲۰۵ میلیون ریال به ۵۹ بیمار نیازمند کمک کردند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهار × یک =

دکمه بازگشت به بالا
بستن